پروژه مالی لیست حقوق و دستمزد شرکت زمزم

پروژه مالی لیست حقوق و دستمزد شرکت زمزم

%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%ad%d9%82%d9%88%d9%82-%d9%88-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%85%d8%b2%d8%af-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%b2%d9%85%d8%b2%d9%85

پروژه مالی لیست حقوق و دستمزد شرکت زمزم

تعداد صفحات ۷۹+۷ صفحه
فرمت های پروژه DOCX
دسته بندی پروژه پروژه های مالی
تهیه کننده سایت آی آر حسابداران

 

پروژه های مالی مرتبط با پروژه مالی لیست حقوق و دستمزد شرکت زمزم شامل موارد چون :

برای مشاهده توضیحات و دانلود روی عنوان پروژه مورد نظر کلیک کنید . همچنین برای برای مشاهده لیست تمامی پروژه های مالی حسابداری روی لینک رو به رو کلیک کنید . “لیست پروژه های مالی حسابداری

در این پروژه مالی مسایل و بخش های مختلف و تاریخچه شرکت زمزم  به همراه توضیحات لیست حقوق و دستمزد ارایه شده است که میتوانید ادامه جزئیات  در فهرست ارایه شده قبل از خرید برسی کنید …نیاز روز افزون جامعه به غذا ونوشیدنی رشد بی رویه جمعیت و کاهش منابع غذایی، یکی از مهمترین مسائلی است که توجه دولتمردان، اندیشمندان و محققان را به خود معطوف داشته است. در این راستا، لزوم استفاده بهینه از منابع غذایی موجود و به کارگیری روشهای مطلوب نگه داری و جلوگیری از ضایعات بی رویه محصولات کشاورزی، تأمین منابع جدید غذایی، بسته بندی مناسب به منظور حفظ و بهبود کیفیت محصولات و …، برای دانلود پروژه مالی حسابداری به ادامه مطلب بروید.

چکیده پروژه مالی لیست حقوق و دستمزد شرکت زمزم:

این تحقیق به بررسی شرکت زمزم خواهد پرداخت و در آن توضیحاتی درباره تاریخچه این شرکت و چگونگی تشکیل این  شرکت و بررسی لیست حقوق و دستمزد و توضیحاتی کامل در مورد این شرکت خواهیم پرداخت در فصلهای بعد درباره هر یک از آنها توضیح داده خواهد شد..

این کارخانه در استان قزوین  ، شهرستان: بوئین زهرا، شهرک صنعتی آراسنج واقع گردیده است.  از آنجا که هدف اصولی و نهایی کارخانه زمزم عمدتاً حضور فعال ، قوی و مستمر در بازارهای جهانی تعیین گردیده است لذا ، در انتخاب ماشین آلات و تکنولوژی تولید سعی شد تا بهترین و کامل ترین و به روزترین تجهیزات ممکن انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد . اما به خوبی روشن است .

که در زمینه تولید محصولات با کیفیت بالا ، تنها ماشین آلات تعیین کننده نیست . بلکه کیفیت مواد اولیه و داشتن بخش مالی قوی است که نقش مهمتر ی نسبتت به ماشین آلات ایفا می نماید و نهایتا این دو پارامتر ، مهمترین پارامترهای تاثیر گذار در به دست آوردن محصولی با کیفیت بالا و قابل عرضه در بازارهای جهانی می باشد که خوشبختانه با انتخاب استان قزوین به عنوان محل استقرار کارخانه ، این مهم نیز جامه عمل پوشید و در نتیجه ، کارخانه زمزم با در اختیار داشتن تکنولوژی روز دنیا و دسترسی مطلوب به بهترین مواد اولیه ممکن ، قابلیت تولیدی شایسته نام خود در بازارهای جهانی را کسب نموده است و نهایتاً در جهت هر چه کامل تر کردن زنجیره تولید ، بکارگیری نیروی متخصص و دقت زیاد در انتخاب مواد اولیه ورودی به کارخانه در دستور کار ما قرار گرفته است.این کارخانه از سال ۷۶ تاسیس واز سال۷۷ با تولید نوشیدنی هایی مانند نوشابه,دلستر وآب معدنی شروع به کارنمودودرسال۸۰ توانست محصول خود را بسته بندی جدیدبه بازارهای خارجی عرضه نماید.

 

هدف و انگیزه انتخاب موضوع پروژه مالی لیست حقوق و دستمزد شرکت زمزم :

دلیل ارائه این تحقیق و اهمیت آن در این است ارائه لیست حقوق و دستمزد اگر چه در تمامی شرکتها به یک نحو محاسبه می شود اما نحوه ارائه آن برای مدیران و استفاده کنندگان در تمامی شرکتها به یک شکل و یکسان نمی باشد و در این تحقیق سعی بر این بوده است که یکی از راههای ارائه این لیست مورد بررسی قرار گیرد. از آنجایی که حسابداری دارای یک علوم و چهار چوب خاص می باشد اما استفاده از این قوانین کاملاً سلیقه‌ای می باشد که هر حسابدار بنا به نیاز شرکت و سلیقه خود روشی از این روشها را برای ارائه گزارشات خود مورد استفاده قرار می دهد.

یکی از مواردی که بعضی اوقات باآن مواجه هستیم ومشخص نمی‌شود،تقلبی بودن آن است.برخی از سودجویان، با اضافه کردن مواد دیگر در ترکیب نوشیدنی های تقلبی را به بازار عرضه می‌کنند.تنها چاره اصلی جلوگیری از مشکلاتی که ممکن است با مصرف محصولات تقلبی رخ دهد، استفاده از محصولات استانداردی است که مجوز و پروانه بهداشتی دادند و نیز معرفی افراد سودجو و متقلبی است که چنین محصولاتی را تولید می‌کنند.

 

اهمیت وضرورت تحقیق پروژه مالی لیست حقوق و دستمزد:

اهمیت و ضرورت این پروژه این است که اینجانب پس از چند سال تحصیل دررشته حسابداری و آشنایی کم و بیش با این رشته و حواشی آن بتوانم در یکی از موضوعاتی که به هین رشته مربوط به صورت عملی آشنا بشوم و من حقوق و دستمزد این کارخانه را انتخاب کردم تا بتوانم تا حدود خیلی زیادی به صورت عملی آشنا بشوم و از حقوق و دستمزد این کارخانه تحقیق به انجام بیاورم ودر نهیت بتوانم با عملیات حسابداری این موضوع در این کارخانه بیشتر آشنا بشوم چرا این کارخانه را انتخاب کردم به دلیل این که این کارخانه به خاطر نیاز مردم به تولید این محصول و با برخورداری کارایی بالا در این صنعت و اهمیت نوشیدنی ها در سفره غذایی خانواده هامی باشد.

 

مشاهده فهرست کامل این پروژه مالی (کلیک کنید )

این پروژه ۱۰۰ درصد کامل و آماده ارایه می باشد

‫7 دیدگاه ها

  1. محمدرضا ... گفت:

    سلام آیا این پروژه اطلاعت مالی و فرمول های محاسبه و در کل آماری، هم اطلاعات داده؟؟؟؟؟؟
    و اینکه شرکت ادرسشو زده قزوین من اگه کارخونشو بزنم مازندران میشه؟تا استادم نفهمه

    1. پشتیبانی سایت گفت:

      سلام وقت بخیر
      پروژه به صورت کامل می باشد و اطلاعات بخش های مختلف آن در فهرست امده که میتونید مشاهده و مطالعه کنید.
      بله میتونید ویرایش کنید و فایل به صورت ورد هست
      موفق باشید

  2. محمدبوستانی فر گفت:

    سلام ببخشید موضوع پروژه مالی حقوق ودستمزد شرکت زمزم میخاستم بدونم ثبت در اکسل شامل دفتر روز نامه،دفترکل،ترازازمایشی و…. دارد؟

    1. سلام
      خیر این پروژه ثبت های و مواردی که گفتید رو نداره . اگر نیاز به پروژه عملی دارید که ثبت ها و دفتر روزنامه و سایر عملیات حسابداری را داشته باشه ، لینک های زیر رو بررسی کنید چون همون چیزی هست که میخواین .

      https://www.irhesabdaran.ir/Accounting-system-trading-company

      https://www.irhesabdaran.ir/80-records-in-excel

      https://www.irhesabdaran.ir/%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DB%8C

      https://www.irhesabdaran.ir/170-record-Accounting

      https://www.irhesabdaran.ir/proje-mali-Accounting-cycle

      موفق باشید

  3. فرمت DoCX رو آیا نرم افزار Word اجرا میکنه؟ چه نوع فرمتی است و چگونه اجرا میشود؟

    1. با سلام و احترام
      بله فرمت Docxفرمت فایل های wordهستش و فایل های که دریافت میکنید رو میتوانید ویرایش کنید
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا