دانلود کتاب حسابداری شرکتها مقدماتی فنی وحرفه ای

کتاب حسابداری شرکتها مقدماتی

دانلود کتاب حسابداری شرکتها مقدماتی فنی وحرفه ای

 

کتاب حسابداری شرکتها (مقدماتی )یکی از کتاب های سال سوم هنرستان رشته فنی وحرفه ای می باشد که کتاب خوب و مهمی هم هست.و در کنکور های کاردانی فنی حرفه ای و کاردانش ۱۰ سوال با ظریب ۱۵ از این کتاب وجود داره که معمولا سوالات راحتی هم هستند.و اکثر داوطلبان پاسخگو هستند به زودی آموزش کامل این کتاب را  آماده میکنیم و برای دنلود سایر کتاب های فنی وحرفه ای حسابداری از منوی دسترسی سریع استفاده کنید . برای دانلود و مشاهده توضیحات بیشتر درباره کتاب حسابداری شرکت های مقدماتی فنی وحرفه ای  به ادامه مطلب بروید.

 

تاریخچه قانون گذاری شرکت های تجاری در ایران

اولین قانون تجاری که در آن از شرکتهای تجاری صحبت شده، قانون سال ۱۳۵۳ می باشد. سپس در سال ۱۳۰۴ قوانین تجاری خاصی به تصویب رسید که در آن وضعیت شرکت های تجاری (سهامی، تضامنی، مختلط و تعاونی) به اختصار بیان شده است. در سال ۱۳۱۰ قانون ثبت شرکت ها به تصویب رسید که هدف آن، وضع مقررات خاص برای ثبت شرکت های موجود و تطبیق آن با مقررات قانون تجارت بود. اما آنچه برای اولین بار، درباره شرکت های تجاری وضع شد، قانون تجارت مصوب ١٣١١/٢/١٣ می باشد .

 

یادگیری نرم افزار حسابداری ، نیاز اساسی تمام دانشجویان و دانش آموزان !

دانش آموزان و دانشجویان رشته حسابداری در کنار درس ها و کلاس های خود باید حتما به صورت کامل حداقل نحوه کار کردن با یکی از نرم افزار های حسابداری را به صورت صحیح و اصولی یاد بگیرند. ما به درخواست کاربران آی آر حسابداران برای شما آموزش نرم افزار سپیدار و آموزش نرم افزار حسابداری هلو را برای شما قرار دادیم که توصیه میکنم حتما صفحه مربوط به این دوره ها را مشاهده کنید. این دوره ها شامل فیلم های آموزشی صفر تا صد ویژه بازارکار حسابداری می باشند

 

شرکت چیست؟

شرکت، عبارت است از اجتماع دو یا چند نفر که هر یک امکاناتی را (اعم از وجه نقد، وسایل و ماشین آلات و غیره) با خود به درون اجتماع مذکور آورده و به منظور کسب سود، فعالیت مشترکی را انجام داده و منافع را به نسبت های معین تقسیم می کنند. در قانون تجارت تعریف صریح و روشن از شرکت وجود ندارد. اما به موجب قانون مدنی شرکت عبارتست از : اجتماع حقوق مالکان متعدد در شیئی واحد به نحو اشاعه. بر این اساس، هر یک از افراد تشکیل دهنده شرکت را «شریک» یا «سهامدار» می گویند.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۱ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Adobe PDF Reader استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

یک دیدگاه

  1. از بانک نمونه سوالات نیز دیدن کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا