پروژه مالی تجزیه و تحلیل لیست حقوق و دستمزد بانک

پروژه مالی تجزیه و تحلیل لیست حقوق و دستمزد بانک

307302417462573

پروژه مالی تجزیه و تحلیل لیست حقوق و دستمزد بانک

تعداد صفحات ۵۰
فرمت های پروژه DOCX
دسته بندی پروژه پروژه های مالی
تهیه کننده آقای علی اکبر پشت باره

پروژه های مالی مرتبط با پروژه مالی سیستم حقوق و دستمزد شرکت بسته بندی شامل موارد چون : ۱ – : پروژه مالی شاخص های حقوق و دستمزد شرکت گاز ۲- : پروژه مالی ، حسابداری سیستم حقوق و دستمزد ۳- : پروژه مالی لیست حقوق و دستمزد شرکت زمزم ۴ – : پروژه مالی سیستم حقوق و دستمزد شرکت بسته بندی ۵ – : پروژه مالی حقوق و دستمزد سازمان تعاون ۶ _ : پروژه مالی حقوق و دستمزد شرکت رب گوجه فرنگی ۷_ : پروژه مالی سیستم حسابداری اداره کار و امور اجتماعی ۸- :پروژه بررسی شاخص های آماری حقوق و دستمزد اداره فنی و حرفه ای برای مشاهده توضیحات و دانلود روی عنوان پروژه مورد نظر کلیک کنید . همچنین برای برای مشاهده لیست تمامی پروژه های مالی حسابداری روی لینک رو به رو کلیک کنید . “لیست پروژه های مالی حسابداری

می‌دانید هزینه نیروی کار بخش اعظمی از بهای تمام شده تولید کالا و خدمات یک موسسه یا یک واحد اقتصادی را به خود اختصاص می‌دهد و در واقع تاثیر قابل توجه‌ای بر سود واحدهای تجاری خواهد داشت البته حقوق و دستمزد در واحدهای مختلف متفاوت است ولی به طور معمول هزینه حقوق و دستمزد بخشی از درآمدهای واحد اقتصادی را به خود اختصاص می‌دهد بنابراین پر واضح است کسانی که در رشته امور مالی تحصیل می‌کنند باید اطلاعات جامع و کافی در این زمینه داشته باشد. برای دانلود پروژه مالی حسابداری به ادامه مطلب بروید .

 

 

چکیده پروژه مالی تجزیه و تحلیل لیست حقوق و دستمزد بانک

کار را می توان این طور توصیف کرد، کوشش جسمی  یا فکری که در ساخت محصولات این ارائه خدمات صرف می شود. دستمزد تولیدی مبلغی است که در مقابل کار انجام شده تولیدی در یک موسسه معین یا برای کار معین پرداخت یا تعهد می شود. هزینه دستمزد را می توان به هزینه های مستقیم وغیر مستقیم تفکیک کرد. دستمزد بر اساس سیستم های گوناگون پرداخت می شود این سیستم ها اساسا مبتنی بر انجام کار یا بازده تولید یا تلفیقی از نیرو است . برخی از شرکت ها به منظور افزایش بهره وری ، حداقل کردن هزینه ها و بهبود کنترل هزینه ها از طرح های تشویقی و دستمزد استفاده می کنند. جمع حقوق و دستمزدی که در شرکت ها وموسسات تحمیل می شود شامل عواملی علاوه بر هر ناخالصی دستمزد عادی است. این عوامل اضافی را که هزینه های مرتبط به دستمزد و یا هزینه های جانبی دستمزد نیز می نامند. شامل هزینه پاداش کارکنان، دستمزد ایام مرخصی، مزایای پایان خدمت، فوق العاده اضافه کاری، کسورات، فوق العاده نوبت کاری و سهم کارفرما بابت بیمه های اجتماعی و نظایر  آن است. حسابدای هزینههای دستمزد اساساً با ۳ فعالیت ذیل سرو کار دارد

اهمیت و ضرورت تحقیق:

این تحقیق به این دلیل حائز اهمیت است که ما را به عنوان یک پژوهشگر به دنبال فرمولها و یک سری کارهای  فکری و پژوهشی برای رسیدن به هدف می‌فرستد، تا با تجزیه و تحلیل دادهای مربوط به حقوق و دستمزد پس از محاسبه نسبت‌های آماری نقاط  قوت و ضعف بانک را شناسایی کرده وجهت رفع  نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت پیشنهادهای لازم ارائه گردد.

اهداف تحقیق:

ما برای انجام این تحقیق دو هدف را در نظر گرفتیم:

هدف کلی

هدف جزئی

هدف کلی:

بررسی سیستم حقوق و دستمزد بانک رفا کارگران اداره امور شعب استان کهگیلویه و بویراحمد

تجزیه و تحلیل لیست حقوق و دستمزد

 

آغاز بانکداری:  

بانکداری در جهان زمانی آغاز شد که داد و ستد و مبادله کالا (­غیر از مبادلات جنس به جنس ) بین مردم شروع و حتی با گسترش تجارت پیش از آنکه پول به مفهوم جدید مورد استفاده قرار گیرد نیاز به خدمت موسسات بانکی محسوس تر گشت و احتیاج به یک وسیله پرداخت سنجش ارزش ها و به ویژه وصول مطالبات از مشتریان دور و نزدیک با وجود خطرات ناشی از نقل و انتقال پول ایجاب می‌کرد که این فعل و انفعال توسط موسساتی بنام بانک انجام گیرد. کلمه بانک اصطلاحی است قدیمی که از واژه آلمانی….

عملیات صرافی

 عمده ترین عملیات صرافی عبارت بود از تسعییر پول ها و معاملات بروات و رواج بیجک (اینگونه اسناد با همان مشخصه که بعدها در قانون تجارت ایران تعریف و تحدید شده در آن زمان رواج داشته است). بیجک ( کلمه ای است هندی ) سندی بوده که صرافان ضمن صدور آن وصول مبلغی را اعلام داشته‌اند که در کوتاه مدت با عند المطالبه تعهد پرداخت وجه آن را می‌نمودند. قدرت رواج آن بر حسب میزان معروفیت و اعتبار طرف صادر کننده ( متعهد ) بوده است ….

ضمننا این پروژه مالی برای بانک رفاه استان کهگیلویه وبویر احمد تهیه شده که در صورتی که میخواهید برای استان دیگر ارایه بدید باید نام آن را جایگزین کنید.

همچنین تماما آمار  ارقام به صورت فرمول نویسی و قابل تغیر می باشند

 

مشاهده فهرست کامل این پروژه مالی (کلیک کنید )

این پروژه ۱۰۰ درصد کامل و آماده ارایه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا