گزارش کارآموزی حسابداری در اداره اوقاف و امور خیریه

کارآموزی حسابداری در ادراه اوقاف

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در اداره اوقاف و امور خیریه

کارآموزی حسابداری در ادراه اوقاف

 

تعداد صفحات ۱۵ صفحه
فرمت های پروژه DOCX
دسته بندی پروژه گزارش کارآموزی
تهیه کننده سید عارف نبی زاده

 

امروز پروژه کار آموزی ادراه اوقاف خودم را که در ترم آخر کاردانی در اموزشکده فنی پسران یاسوج نوشته بودم را قرار دادیم.چیزی که از اون شب یادم هست اینکه تو اینترنت دنبال همچین پروژه ای گشتم ولی نبود و بعد خودم این پروژه را نوشتم.  این پروژه را تقدیم میکنم به اقایان بهزاد خوب نژاد و عبدالمحمد نمازی  به خاطر حمایت از من در دوره کار آموزی در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بزرگ بهمئی.برای دانلود و مشاهده لینک های گزارش کار آموزی در ادراه اوقاف و امور خیریه به ادامه مطلب بروید.

 

مقدمه گزارش کارآموزی حسابداری در اداره اوقاف و امور خیریه :

از تشکیلات اداری اوقاف در دوره صفاریان ( ۲۴۵ ـ ۲۹۰ هجری) که اولین حکومت ایرانیان پس از اسلام بوده است، اطلاع دقیقی در دست نیست. اما در تشکیلات دوره سامانیان( ۲۶۱ـ ۳۸۹ هجری) از دیوان موقوفات و یا دیوان اوقاف نام برده شده است. این دیوان به کار مساجد و اراضی موقوفه رسیدگی می‌کرده است.قبل از ایجاد دیوان اوقاف وظیفه اداره اوقاف به عهده قضات بوده است. در دوران صفویه امور اوقاف در ایران به روحانیان مورد نظر حکومت واگذاری شد. متصدی این مقام با عنوان«صدر المصدور» وزیر اوقاف و موستوفی موقوفات خوانده می‌شد.

 

فهرست گزارش کارآموزی حسابداری در ادراه اوقاف و امور خیریه  این پروژه شامل :

  • فصل اول : آشنایی با مکان کارآموزی
  • فصل دوم : ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته کارآموزی
  • فصل سوم : آزمون آموخته ها وپیشنهادات وانتقادات
  • پیوست شده : انتقادات و پیشنهادات کامل

 

مقایسه شیوه های اجرایی در کارآموزی حسابداری در ادراه اوقاف :

شیوه های اجرایی مطلوب این بوده که هر کس با توجه به تخصصی در جایگاه خود قرار وانجام وظیفه می کرد ولی با توجه به اینکه اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان بهمئی یک ادراه تازه تاسیس بوده نیروی کافی نداشته به همین دلیل تقسیم وظایف به خوبی انجام نمی شد. اگر تعداد نیوری های انسانی اداره اوقاف … بیشتر باشد باعث می شود که بتوانند برسند وبهتر از این جوابگو ارباب رجوع ها باشند ودر مواردی چون ارسال نامه ها ویا چنین مواردی مشکلی پیش نیاید.

 

نقش دروس تئوری وعملی رشته در محیط کار اموزی :

در این قسمت از پروژه دروسی که کمک شایانی به من کرده اند تا بتوانم این دوره کار اموزی را بهتر پشت سر بزام را به ترتیب الویت نام خواهم برد ۱- درس کامپیوتر و برنامه نویسی : باتوجه به اطلاعات تکمیلی که من از این درس در دانشگاه اموختم توانستم با اینترنت اشنای کافی کسب کنم و این امر موجب شد تا در هنگام یادگیری اینترانت و به خوص اینترنت وشبکه های مورد نیاز یادگیری سریع تری را داراه باشم ۲- درس کاربرد کامپیوتر در حسابداری :با توجه به مسائل و روشهایی که در کلاس درس یادگرفتم توانستم در بخش حسابداری و تهیه لیست ها وفرم ها موفق تر باشم و نیاز انچنانی به اموزش نداشته باشم وحتی برخی از مشکلات مسئولین را هم رفع کنم . از طریق لینک زیر میتوانید گزارش کارآموزی حسابداری در ادراه اوقاف و امور خیریه را تهیه و دانلود کنید.

 

یک دیدگاه

  1. ساسان امینی گفت:

    سلام
    خیلی خوب بود
    دستت درد نکنه اقای نبی زاده واقعا تکمیل بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا