مصاحبه با خانم ندا رسولی – رتبه برتر کنکور کاردانی به کارشناسی سال 99

مصاحبه با خانم ندا رسولی - رتبه برتر کنکور کاردانی به کارشناسی سال 99

 

مصاحبه با خانم ندا رسولی (رتبه برتر کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۹۹)

مصاحبه با ندا رسولی رتبه برتر کنکور کاردانی به کارشناسی رشته حسابداری سال ۱۳۹۹

 

در پست های قبلی سایت برای شما نمونه کارنامه های کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ را قرار دادیم که میتوانید آنها را مشاهده و دانلود کنید و همچنین در یک پست به صورت جداگانه با سرکار خانم فاطمه عباس بگلو مصاحبه کردیم که میتوانید آن مصاحبه را هم مشاهده و مطالعه کنید. و در این پست قصد داریم متن مربوط به مصاحبه با خانم ندا رسولی رتبه برتر کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ را برای شما قرار بدهیم. برای بررسی این مصاحبه در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

متن مصاحبه با ندا رسولی رتبه برتر کنکور کارشناسی حسابداری

“مشاهده کارنامه خانم  ندا رسولی – کلیک کنید”

 

آقای نبی زاده ؟  لطفا خودتون رو معرفی کنید و بفرمایید کدوم دانشگاه قبول شدید ؟

خانم رسولی : ندارسولی هستم.دانشکده فنی دختران کرج قبول شدم.

 

آقای نبی زاده ؟ برای چندمین باره در کنکور شرکت میکنید ؟ دوره کاردانی رو در کدوم دانشگاه گذروندید ؟

خانم رسولی : برای کارشناسی اولین بار بود که شرکت کردم. کاردانی رو هم دانشکده فنی دختران کرج گرفتم.

 

آقای نبی زاده ؟  خانم رسولی وضعیت درسیتون در دوره کاردانی و کنکور کاردانیتون چطور بوده ؟

خانم رسولی : خداروشکر در دوره کاردانی هم جزء دانشجویان الف ممتاز بودم و با معدل ۱۸ فارغ تحصیل شدم.بله درکنکور کاردانی هم رتبه خوبی کسب کرده بودم.

 

آقای نبی زاده ؟  هدفتون از ادامه تحصیل چی هست ؟ و بیشتر به کدوم گرایش و دروس حسابداری علاقه دارین ؟

خانم رسولی : هدفم از ادامه تحصیل این است که بتوانم بعد از فارغ التحصیلی از دوره کارشناسی ، در آموزش و پرورش استخدام شوم و به عنوان معلم این رشته را تدریس کنم . ضمنا من در دوره تحصیل در هنرستان ، معلمان بسیار خوبی داشتم که مرا علاقه مند به این رشته نمودند و من آنها را به عنوان الگوی خود قرار داده و میخواهم از طریق شغل شریف معلمی ، دانش آموزان را به این رشته جذاب و شیرین ترغیب کنم ….. به دروس اصول حسابداری و شرکت ها علاقه زیادی دارم .

 

آقای نبی زاده ؟ برنامه ریزی و روش های مطالعه شما در موفقیتتون چقدر تاثیر داشته و در این خصوص چه پیشنهادی برای کاربران آی آر حسابداران دارید؟

خانم رسولی : برنامه ریزی من برای مطالعه به این صورت بود که ساعات خاصی رو ‌( بین پنج تا شش ساعت در روز ) به مطالعه اختصاص داده بودم و تمرکز من بر روی دروس اختصاصی بود . هنگام مطالعه زمانی که از بعضی از مباحث سنگین خسته میشدم در خلال آن مباحثی را که برایم سبک تر و قابل هضم تر بود مطالعه میکردم و بعد به سراغ این مباحث برمیگشتم ، این کار باعث ایجاد تنوع در مطالعه و ترغیب من میشد. تمام سوالات کنکور سالهای گذشته را تست زدم بعد مطالعه هر مبحث چندین ساعت را اختصاص به تمرین تست زنی میدادم .

 

آقای نبی زاده ؟ از چه منابعی برای کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری استفاده کردید ؟ چه منابعی را پیشنهاد میکنید ؟

خانم رسولی : به خاطر اینکه بین کاردانی تا کارشناسی بنده وقفه ای شش ساله افتاد هیچ کتاب و جزوه ای در اختیارم نبود و تنها منابعی که داشتم و تهیه کردم، کتابهای مدرسان شریف بود که بسیار جامع و مفید بود و آن را هم به همه پیشنهاد می دهم .

 

آقای نبی زاده ؟ از چه زمانی استارت جدی مطالعه برای کنکور رو زدی ؟ و به نظرت بهترین زمان برای شروع چه موقعی هست ؟

خانم رسولی : از دو ماه مانده به کنکور به صورت جدی مطالعه کردم.واز نظر من بهترین زمان همین زمان است البته به شرط اینکه مطالعه پیوسته و منظم باشد

 

آقای نبی زاده ؟ مهم ترین عوامل موفقیت خودتون را چی میدونید و اگر قبول نمی شدید چه برنامه ای برای سال آینده داشتید ؟

خانم رسولی : در درجه اول توکل بر خدا و لطف الهی و بعد حمایت همسرم و در درجه ی بعدی علاقه ی من به این رشته و تلاش و پشتکاری که داشتم ..ناامید نمی‌شدم و برای کنکور سال بعد تلاش و مطالعه ام را بیشتر میکردم.

 

آقای نبی زاده ؟ چرا رشته ای حسابداری رو انتخاب کردید ؟ تعریفتون از یک حسابدار خوب چیه؟

خانم رسولی : در زمان انتخاب رشته شناختی از این رشته نداشتم و درطول تحصیل به مرور به این رشته علاقمند گشتم.. از نظر من یک حسابدار خوب حسابداری است که باوجدان و با دانش کافی باشد.

 

آقای نبی زاده ؟ خاطره ای دارید از کنکور کاردانی به کارشناسی که براتون جالب باشه و بخواین برای ما هم تعریف کنید ؟

خانم رسولی : بخاطر مشغله ی خانه داری وبچه داری نمی‌توانستم در طول روز مطالعه کنم وشب ها باخوردن قهوه بیدار می‌ماندم و مطالعه میکردم البته این سختی ها چون با انگیزه بودم برایم بسیار شیرین بود.

 

آقای نبی زاده ؟ صحبت نهاییتون با کاربران آی آر حسابداران و داوطلبین کنکور حسابداری ؟

خانم رسولی : اولا حتما برای خود هدفی داشته باشید و ثانیا به هیچ عنوان از تلاش و همت دست نکشید . در ضمن در کنکور سوالاتی را که به آن شک دارید پاسخ ندهید , اگر من به بعضی از سوالات که شک داشتم جواب نمی‌دادم حتما تراز بالاتری داشتم .به داوطلبین پیشنهاد میکنم که به هیچ وجه بی خیال عمومی ها نشن وحتمن عمومی هاروهم مدنظرقرار بدن این اشتباه من بود که اصلا وقت نزاشتم براعمومی وحتی کتابشم تهیه نکردم

 

آقای نبی زاده ؟ نظرتون درباره سایت آی آر حسابداران چی هست و سخن پایانی اگر دارید ، بفرمایید.

خانم رسولی : از مجموعه آی آر حسابداران کمال تشکر و سپاس را دارم .  من با مطالعه مطالب بخش کنکور حسابداری از تجربیات دیگران استفاده کردم و برای من بسیار مفید واقع شد. و از خانواده ام تشکر میکنم بخاطر همراهی و پشتیبانی از من .وبرای همه آرزوی موفقیت دارم وآرزو دارم رشته ی حسابداری هرروز شکوفاتر شود. و در آخر از تلاش و زحمات شما هم کمال قدردانی را دارم.

اگر هنوز نرم افزار های حسابداری را یاد نگرفتید متن زیر را بخونید!

دوستان خوبم در کنار درس خوندن در دانشگاه ها باید نحوه کار کردن به صورت حرفه ای را با نرم افزار های حسابداری هم یادبگیرید که متاسفانه این نرم افزار ها در دانشگاه ها آموزش داده نمیشوند. به همین خاطر ما در آی آر حسابداران فیلم های آموزشی دو نرم افزار حسابداری را برای شما تهیه کردیم . دوره آول آموزش نرم افزار حسابداری هلو هست که شامل ۸ ساعت فیلم آموزشی و دوره دوم آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار می باشد که شامل بیش از ۱۱ ساعت فیلم آموزشی می باشد. توصیه میکنم یه سری به این دو پست بزنید،تمامی جزئیات ها را در آنجا برای شما توضیح دادیم.

پایان مصاحبه با خانم ندا رسولی ،رتبه برتر کنکور حسابداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا