دانلود کتاب آموزش حسابداری هتل ها

دانلود کتاب آموزش حسابداری هتل ها

دانلود کتاب آموزش حسابداری هتل ها

انجمن صنفی حسابداری گیلان – زهرا همتی

 

در هتلهایی که از کامپیوتر استفاده می کنند تمام عملیات توسط کامپیوتر بطور اتومات انجام میشود . ولی لازم است توسط مدیریت سیستم کنترلهای لازم کاربران بطور دقیق انجام شود . و گزارشات کنترلی بررسی شود و یا حسابداری NCR از آنجا که توضیح کامل درباره هر نوع سیستم حسابداری رایج در هتلها از جمله حسابداری دوبل ، با ماشین با کامپیوتر احتیاج به زمان بیشتر و گنجایش وسیعتر دارد از شرح و بسط این روشها خودداری می نماییم ، چرا که هر یک از این سیستم ها به تنهایی احتیاج به یک کتاب جداگانه و فرصت مجزا دارد . برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان کتاب آموزش حسابداری هتل ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

مأمور کنترل در کتاب حسابداری هتل ها :

امور مالی و اداری و تجاری هر موسسه ای که با عدد و رقم و خرید و فروش سروکار دارد، هرچند دارای نظام صحیح گردش کار هم باشد ، باز بی نیاز از کنترل و رسیدگی نمی تواند باشد. از صحت هر محاسبه ای ، موقعی می توان اطمینان حاصل کرد که مورد تأیید حسابرس واقع شود . بخصوص در امر هتلداری که به طور دائم و مستمر، با خرید و مصرف انواع مواد غذایی و ارائه خدمات مختلف و حساب درآمد و هزینه های گوناگون ارتباط دارد. به کنترل ارقام و آمار شدیدا نیازمند است.

 

مامور خرید در حسابداری هتل ها :

شخصی است که احتیاجات روزانه هتل را از خارج تهیه می کند برای اینکه کار مامور خرید آسان شود ،صندوقدار مبلغی وجه در اختیار او میگذارد تا پس از ارائه فاکتورهای خرید، تصفیه حساب کند . برای انجام این کار ، یک حساب در دفتر کل باز می شود به نام )تنخواه گردان پرداختی هتل ( این حساب از این جهت باز می شود که مامور خرید مجبور نباشد هر روز چند بار برای دریافت پول به صندوق مراجعه کند و در نتیجه از اتلاف وقت جلوگیری می شود .

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۰.۷۱۰ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Adobe PDF Reader استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

‫2 دیدگاه ها

    1. پشتیبانی سایت گفت:

      سلام وقت بخیر
      متوجه سوال شما نشدم ولی از طریق لینک انتهای صفحه میتونید فایل کتاب را دانلود کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا