دانلود رایگان جزوه و کتاب حسابداری و حسابرسی دولتی

دانلود رایگان جزوه و کتاب حسابداری و حسابرسی دولتی

دانلود رایگان جزوه و کتاب حسابداری و حسابرسی دولتی

 

در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران قصد داریم جزوه و کتاب حسابداری و حسابرسی دولتی را به صورت رایگان برای شما قرار بدهیم.ما قبلا در پست های دیگری جزوه درس حسابداری دولتی را برای شما قرار دادیم و در این پست به درخواست دانشجویان رشته حسابداری برای شما کتاب ها و جزوات مربوطه برای درس حسابدای و حسابرسی دولتی را تهیه کردیم. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان این فایل ها در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید

 

اطلاعات ۴ جزوه و کتاب الکترونیکی برای این درس

  1. جزوه حسابداری و حسابرسی  استاد حیدر فرزانه در ۵۰ صفحه به صورت تایپ شده
  2. خلاصه حسابداری و حسابرسی دولتی برگرفته از کتاب جعفر باباجانی در ۶۸ صفحه به صورت دست نویس
  3. جزوه درس حسابداری و حسابرسی رشته حسابداری استاد وحید بحرینی در ۳۰ صفحه به صورت تایپ شده
  4. جزوه درس حسابرسی دولتی استاد خراسانی در ۲۷ صفحه به صورت تایپ شده

 

حساب مستقل صندوق پس انداز و وام

این حساب مستقل طبق مقررات به منظور تأمین رفاه مستخدمین دولت تشکیل میگردد و همه ماهه مبالغی از کارمندان کسر و به همان اندازه نیز خود دولت به مبلغ مربوطه اضافه نموده و در حسابی نزد بانک به عنوان حساب صندوق پسانداز اقدام مینماید که این سپرده در صورت بازنشستگی، از کار افتادگی و یا بازخریدی به آن ها مسترد و در برخی از موارد به عنوان وام یا قرض الحسنه نیز اقدام می نماید.اطلاعات و ثبت های مربوط به حساب مستقل صندوق پس انداز و وام به صورت کامل در جزوه های مورد نظر ارایه شده است.

 

آموزش ثبت های حسابداری و حسابرسی دولتی با نمونه مثال ها

در کتاب ها و جزواتی که برای درس حسابداری و حسابرسی دولتی قرار دادیم تعداد زیادی مثال زده شده که در این مثال ها و تمرین ها به صورت کامل تمامی ثبت های حسابداری مربوطه آموزش داده شده است. همچنین در صورتی که با نحوه ثبت زدن در حسابداری آشنا نیستید میتونید بسته آموزش مفاهیم پایه و اساسی حسابداری بازارکار را از سایت تهیه و مشاهده کنید. ضمنا شما دانشجویی هر مقطعی که هستید باید با نحوه استفاده از نرم افزار های حسابداری آشنا شوید. ما به شما پکیج آموزش نرم افزار سپیدار ار پیشنهاد میکنیم و در حال حاضر میتوانید با ۵۰ درصد تخفیف این بسته آموزشی را تهیه کنید.

 

حسابرسی دولتی چیست ؟

حسابرسی دولتی عبارت است از رسیدگی یابررسی معاملات و کنترالهای یک موسسه دولتی توسط حسابرس به منظور اظهارنظر در این مورد که: الف) فعالیتهای مالی واقتصادی طبق اصول متداول حسابداری دولتی در صورتها وگزارشهای انعکاس یافته است. ب) کنترالها و روشهای عملی ناظر بر رعایت قوانین ومقررات ازکفایت لازم برخوردار است. ج) دستگاه اجرایی ارکارآیی لازم مشتمل برپیشرفت مناسب فیزیکی کار،استفاده بهینه ازمنابع (انسانی.مالی وفیزیکی).حرکت صحیح به سمت تحقق اهداف کیفی وکمی طرحها.حفاظت از مدارک مالی ارائه به موقع اطلاعات و گزارشهای و تحویل و تحول به موقع دارایی های تکمیل شده برخوردار است. در جزوه ها و کتاب های ارایه شده به صورت کامل تمامی بخش های مربوطه ارایه شده است.

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۲۱ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Adobe PDF Reader استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید

‫2 دیدگاه ها

  1. خدا خیرتون بده که رایگان در اختیار بقیه میزارید 🌹🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا