دانلود رایگان سوالات کنکور دکتری حسابداری سال 98 + پاسخنامه

دانلود رایگان سوالات کنکور دکتری حسابداری سال 98 + پاسخنامه

دانلود رایگان سوالات کنکور دکتری حسابداری سال ۹۸ + پاسخنامه

سوالات کنکور دکتری حسابداری ۹۸

 

در پست گذشته سوالات کنکور دکتری حسابداری ۹۷ را به همراه پاسخنامه برای شما قرار دادیم که میتوانید این دسته از سوالات را در بخش کنکور حسابداری به صورت رایگان از سایت آی آر حسابداران دانلود کنید و در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران برای شما دفترچه سوالات کنکور دکتری حسابداری سال ۹۸ به همراه پاسخنامه این آزمون آماده کردیم. این دفترچه که با کد ۵۳۵-B می باشد شامل تمامی سوالات کنکور دکتری حسابداری می باشد که تعداد سوالات تخصصی آن ۷۵ سوال می باشد که زمان پاسخگویی به سوالات ۱۲۰ دقیقه می باشد. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان سوالات کنکور دکتری حسابداری سال ۹۸ + پاسخنامه در ادامه مطلب با سایت حسابداری آی آر حسابداران همراه باشید.

 

نظر شما درباره کنکور دکتری حسابداری سال ۹۸

اگر شما از داوطلبان و شرکت کنندگان کنکور دکتری تخصصی حسابداری در سال ۹۸ بودید لطفا در انتهای همین پست نظر خود را در خصوص این کنکور برای ما و سایر داوطلبان کنکور دکتری حسابداری ارسال کنید. ضمنا توصیه ها و تجربیات شما میتواند کمک شایانی به داوطلبین سال های اینده بکند. پیشاپیش از حسن نیت شما سپاسگذاریم.

 

بخش های مربوط به سوالات و منابع کنکور دکتری تخصصی حسابداری :

به درخواست کاربران سایت بخش دانلود رایگان نمونه سوالات دکتری حسابداری در سایت افتتاح شد و به زودی نمونه سوالات مربوط به تمامی سال های گذشته را به همراه پاسخنامه های تستی و تشریحی برای شما آماده خواهیم کرد برای مشاهده و دانلود این بخش بروی روی لینک آبی رنگ رو به رو کلیک کنید . “دانلود رایگان نمونه سوالات دکتری حسابداری” همچنین برای مشاهده بخش منابع و مشاوره این کنکور میتوانید روی لینک رو به رو کلیک کنید . “منابع و ظرایب و کارنامه ها آزمون دکتری حسابداری“ از طریق لینک زیر میتوانید سوالات کنکور دکتری حسابداری برای سال ۱۳۹۸ را به صورت رایگان از سایت دانلود کنید.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۱ – ۰.۱۹۷ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارAdobe PDF Reader l استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا