پاسخ سوالات پایان فصل کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری محسن دستگیر

پاسخ سوالات پایان فصل کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری محسن دستگیر

دانلود پاسخ سوالات پایان فصل کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری محسن دستگیر و دکتر علی سعیدی

جواب سوالات کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری محسن دستگیر و دکتر علی سعیدی

 

در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران برای شما جواب سوالات کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری محسن دستگیر و دکتر علی سعیدی را به صورت کامل در ۹ فصل به همراه پاسخ تشریحی برای شما دانشجویان عزیز آماده کردیم. این فایل به صورت ورد می باشد و شما میتوانید در بین سوالات سرچ و آنها را کپی کنید.

 

نمونه های از پاسخ سوالات پایان فصل کتاب سیستم های اطلاعاتی محسن دستگیر و دکتر علی سعیدی

  • تفاوت بین معامله و رویداد مالی چیست ؟

 رویداد مالی با نقل و انتقال پول صورت می پذیرد ،هر رویدادی که تاثیر پول قابل اندازه گیری روی سازمان داشته رویداد مالی بوده که توسط  سیستمی که هدف آن ثبت ، پردازش و گزارشگری رویدادهای گذشته در قالب مالی باشد سیستم حسابداری مالی است در صورتی که معامله ممکن است پولی نباشد.

  • چرا آگاهی از فرآیند سیستم اطلاعاتی حسابداری و فناوری مربوط به آن مهم است ؟

   امروزه همه سازمانها از رایانه برای پردازشگری داده ها استفاده می کنند نه تنها درک فرآیند مفهومی بلکه درک فناوری مورد استفاده در آن نیز ضروری است حسابداران به سه شیوه از سیستم حسابداری رایانه ای استفاده می کنند حسابرسان باید بدانند که چگونه سیستم های بر مبنای رایانه را رسیدگی کنند و چگونه روش های حسابرسی را با استفاده از آنها برنامه ریزی و اجرا کننده حسابداران مدیریت روزانه با سیستم های رایانه ای سروکار دارند و به منظور ایجاد سیستم جدید در تیم های طراحی پروژه شرکت می کنند بسیاری از دانشجویان حسابداری نیز مشاور مدیریت یا تحلیلگر سیستم ها می شوند.

  • تفاوت های بین سیستم های دستی ، سیستم رایانه ای و سیستم بر مبنای رایانه را بیان کنید ؟

هنگامی که سیستم فقط منابع انسانی رداشته باشد به آن سیستم دستی می گویند اگر فقط از منابع رایانه ای استفاده کند به آن سیستم رایانه ای می گویند هنگامی که از هر دو منبع رایانه ای و انسانی استفاده کنند به آن سیستم بر مبنای رایانه ای می گویند امروزه اکثر سازمان ها ازسیستم های رایانه ای بر مبنای رایانه استفاده می کنند.

 

درباره سوالات پایان فصل کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری

در پایان هر فصل از کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری محسن دستگیر و دکتر علی سعیدی سوالاتی آورده شده که دانشجویان برای مطالعه سریع این کتاب نیاز به این دسته از سوالات و پاسخ های آنها دارند به همین دلیل ما در آی آر حسابداران پاسخ تشریحی این دسته از سوالات را برای شما آماده کردیم که میتوانید از طریق دکمه زیر فایل مربوط به این سوالات را تهیه و دانلود کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا