آموزش ارسال صورتحساب الکترونیکی با نرم افزار حسابداری

آموزش ارسال صورتحساب الکترونیکی با نرم افزار حسابداری

آموزش ارسال صورتحساب الکترونیکی با نرم افزار حسابداری

آموزش سامانه مودیان مالیاتی در نرم افزار حسابداری هلو

 

در پست قبلی در سایت آی آر حسابداران جرایم سامانه مودیان مالیاتی صحبت کردیم و در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران قصد داریم نحوه ارسال صورتحساب الکترونیکی با نرم افزار حسابداری هلو را آموزش بدهیم و در خصوص عملیات نحوه ارسال صورتحساب به سامانه مودیان با نرم افزار های حسابداری صحبت کنیم.

عملیات ارسال صورتحساب با نرم افزار ها مختلف

با توجه به اینکه تمامی شرکت های نرم افزاری باید نرم افزار های خود را بر اساس سامانه مودیان به روز رسانی کنند،و با توجه به موارد مشابه درخواستی سازمان امور مالیاتی در این خصوص نحوه به روز رسانی ها شباهت های بسیار زیادی به هم دارد که قصد داریم در ۵ قدم آنها را بررسی کنیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

قدم اول : معرفی طرف حساب ها و اطلاعات آنها

باتوجه به اینکه از این پس تمامی شرکت ها باید صورتحساب های خود را در سامانه ارسال کنند و این عملیات قرار است توسط نرم افزار های حسابداری انجام شود، حسابداران در زمان معرفی طرف حساب ها باید اطلاعات دقیق مربوط به شناسه ملی و کد پستی و کد اقتصادی و کد فراگیر طرف حساب را به صورت کامل در نرم افزار خود وارد کنند. برای توضیحات بیشتر فیلم زیر را مشاهده کنید.

 

قدم دوم : اطلاعات مربوط به شناسه کالا و خدمات

در زمانی که حسابداران در حال معرفی کالا و خدمات خود در نرم افزار های حسابداری هستند باید اطلاعات مربوط به شناسه کالا و خدمات را بر اساس شناسه عمومی کالا یا شناسه اختصاصی آنها در نرم افزار وارد کنند.شما میتوانید با مراجعه به سایت https://stuffid.tax.gov.ir شناسه کالاها و خدمات را دریافت و استفاده کنید. فیلم زیر در خصوص قدم دوم در نرم افزار حسابداری هلو می باشد.

 

قدم سوم : معرفی واحد کالا ها در نرم افزار

در سامانه مودیان مالیاتی برای هر واحد سنجش کالا یک کد اختصاصی در نظر گرفته شد که شما باید در زمان معرفی واحد های کالا های خود کد هر واحد کالا در سامانه مودیان را در نرم افزار حسابداری خود معرفی کنید.در نرم افزار هلو اطلاعات مربوط به کد هر واحد کالا از پیش تعریف شده است که شما میتوانید آنها را انتخاب کنید. فیلم آموزشی زیر در خصوص معرفی شناسه واحد کالا ها و خدمات می باشد.

 

قدم چهارم : انجام تنظیمات مربوط به نرم افزار های حسابداری

بعد از اینکه شما سه قدم اول را انجام دادید وقت آن است که تنظیمات نرم افزار را بررسی و اطلاعات مربوط به شناسه یکتا و کد اختصاصی مودی را در بخش تنظیمات وارد کرد. اگر با این موارد آشنا نیستید پیشنهاد میکنم در دوره آموزش سامانه مودیان مالیاتی به صورت صفر تا صد شرکت کنید. نحوه ثبت این اطلاعات در نرم افزار را در فیلم زیر آموزش دادیم.

 

قدم پنجم : ارسال صورتحساب ها از طریق نرم افزار به سامانه مودیان

این بخش در نرم افزار های مختلف میتواند کمی متفاوت باشد. در این قدم شما باید بخش مربوط به ارسال صورتحساب الکترونیکی در نرم افزار را بررسی و صورتحساب های فروش خود را انتخاب و دکمه ارسال را بزنید. در نرم افزار هلو نحوه ارسال صورتحساب ها را در فیلم زیر آموزش دادیم.

 

اگر تمایل به یادگیری نرم افزار حسابداری هلو دارید !!!

نرم افزار حسابداری هلو یکی از پرطرفدار ترین نرم افزار های حسابداری می باشد که شرکت های زیادی از آن استفاده می کنند به همین دلیل یادگیری این نرم افزار برای حسابداران و دانشجویان ضرورت زیادی دارد به همین خاطر ما دوره آموزش نرم افزار حسابداری هلو را ارائه کردیم که این نرم افزار را بر اساس آخرین تغیرات آموزش دادیم که میتوانید همین الان با تخفیف بسیار ویژه آن را تهیه کنید.

 

🟨🔰🟨لطفا نظرات خود را در خصوص این ابزار و این فیلم آموزشی از طریق بخش نظردهی زیر برای ما ارسال کنید. نظرات شما باعث دلگرمی ما و ارایه پست های بیشتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا