دانلود فایل اکسل محاسبه ساعات کارکرد (تایم شیت)

دانلود فایل اکسل محاسبه ساعات کارکرد پرسنل

دانلود فایل اکسل محاسبه ساعات کارکرد پرسنل به صورت هوشمند

 فایل اکسل ساعات کارکرد سالانه یا تایم شیت سالانه حرفه ای

 

برای محاسبه حقوق و مزایای ماهانه پرسنل، ابتدا باید ساعات کارکرد پرسنل یا اصطلاحا ساعات تردد آنان مشخص شود. انجام این کار و محاسبه ساعت کارکرد پرسنل به دو روش دستی و مکانیزه امکانپذیر است که هر یک دارای مزایا و معایب خاصی می باشد . ما در این پست از سایت دانشجویان حسابداری ایران برای شما یک فایل اکسل حسابداری آماده کردیم که به کمک این فایل حسابداری میتوانید به صورت راحت تر ساعات کارکرد پرسنل را محاسبه کنید .  برای دانلود فایل تایم شیت در اکسل و مطالعه توضیحات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید

 

روش دستی محاسبه ساعات کارکرد پرسنل :

در این روش ساعات ورود و خروج افراد در دفتری که برای ثبت ساعات ورود و خروج افراد طراحی شده و “دفتر حضور و غیاب” نامیده می شود به صورت دستی و معمولا توسط خود اشخاص ثبت شده و امضا می گردد. سپس در پایان ماه و یا در زمان های مورد نیاز ساعات کار افراد به صورت دستی از دفتر حضور و غیاب استخراج شده و جهت محاسبه حقوق استفاده می شود. اما برای صرفه جوی در زمان و انرژی یک فایل اکسل تنظیم شده  که میتوانید اطلاعات ساعت های کارکرد هم زمان در این فایل وارد کنید و تمامی محاسبات و گزارشات مربوطه را به صورت آنی مشاهده کنید

 

اکسل را به صورت حرفه ای یادبگیرید ؟؟

یادگیری اکسل یکی از موارد مهم هست که همه حسابداران و حسابرسان و دانشجویان باید آن را به صورت حرفه ای یادبگیرند. دوره آموزش اکسل پیشرفته در حسابداری اولین دوره تخصصی می باشد که در آی آر حسابداران برگزار شد. در این دوره از قدم صفر اکسل در حسابداری را آموزش میبینید تا سطح حرفه ای شدن شما ادامه دارد . این دوره جامع ترین دوره آموزش اکسل در حسابدارای می باشد. همچنین دوره آموزش توابع مالی و حسابداری در اکسل نیز منتشر شده است که همین الان میتوانید با تخفیف ویژه اون رو تهیه کنید

 

بخش اطلاعات اولیه فایل اکسل محاسبه ساعت ورود و خروج

فایل اکسل محاسبه ساعت ورود و خروج

  • قسمت ۱ : درا ین بخش شما باید اطلاعات کارمند یا کارگر  مورد نظر خود را وارد کنید
  • قسمت ۲ : این بخش لینک شده به شیت های مربوط به هر ماه که میتوانید روی آنها کلیک کنید
  • قسمت ۳ : وقتی روی این قسمت کلیک کنید شما را به شیت گزارش عملکرد سالانه منتقل می کند

 

فایل اکسل محاسبه ساعات کارکرد پرسنلفایل اکسل محاسبه ساعات کارکرد پرسنل

فایل اکسلی که ما تهیه و تنظیم کردیم به این صورت می باشد که شامل ۱۲ بخش مربوط به عملکرد ها و ساعت کاری پرسنل می باشد که شما در طول هر ماه کارکرد کارگر باید اطلاعات یک بخش آن را وارد کنید. و در پایان یا طی هر ماه مشخص می باشد که یک کارگر چه میزان ساعت های را کارکرده و چه میزان کسرکار یا مرخصی داشته است.

 

شکل ظاهری و توضیحات مربوط به فرم تایم شیت ماهانه در اکسل

تایم شیت ماهانه در اکسل

  • قسمت ۱ : در این بخش از فایل شما باید ساعت ورود و ساعت خروج را در این فایل اکسل وارد کنید. ضمنا بخش های مربوط به ایام هفته و تاریخ را باید برای هر ماه تنظیم کنید و ما به صورت پیش فرض بر اساس سال ۱۴۰۲ تنظیم کردیم که شما میتوانید خودتان آنها را برای هر ماه و هر سال ویرایش کنید و هیچ محدودیتی از این بابت ندارید. بخش مربوط به ساعت کارکرد نمایشی است و هیچ تاثیری در محاسبات ندارد
  • قسمت ۲ : در این بخش باید ساعت ورود کارگران یا پرسنل را در سایت وارد کنید. بخش دوم مربوط به ساعت ورود بدون تاخیر می باشد که در این بخش شما میتوانید ساعت و دقیقه ای را وارد کنید که اگر کارگر یا نیروی شما تا این تایم وارد شده برای او کسری محاسبه نشود و اگر بعد از این ساعت وارد شده کسری اون به صورت کامل محاسبه می شود. در قسمت ساعت کارکرد هم باید تعداد ساعتی که نیروی شما باید در هر روز کار کند را وارد کنید.
  • قسمت ۳ : این بخش به صورت خودکار تنیظم میشود و نیازی به ویرایش یا وارد کردن داده ای نیست.

 

صفحه بندی شده برای پرینت گرفتن تمامی شیت ها

پرینت گرفتن تمامی شیت ها برای ساعت ورود و خروج پرسنلمعمولا برای بایگانی کردن و اطلاع نیروی کار از ساعت کارکرد خود و ساعت های که بر مبنای آن حقوق و دستمزد آنها محاسه می شود ساعت ورود و خروج و حضور در محل کار را میتواند مشاهده و یاد دریافت کند که برای اینکار نیاز هست تایم شیت پرینت و به آن تحویل داده شود. تمامی بخش های و شیت های این فایل اکسل آماده و تنظیم شده اند برای پرینت گرفتن و با زدن دکمه ctrl + p  پرینت آن بخش را تهیه کنید.

 

بعد از تهیه این محصول به فایل های زیر دسترسی پیدا خواهید کرد.

 یک فایل اکسل مربوط به تایم شیت پرسنل های شب کار و یک تایم شیت مربوط به پرسنل های روزکار می باشد و یک فیلم که آموزش استفاده از فایل ها می باشد ضمیمه شده که بعد از خرید میتوانید آنها را دانلود و استفاده کنید. از طریق دکمه زیر میتوانید خرید خود را انجام بدهید.

 

‫26 دیدگاه ها

  1. محمدرضا نصرآبادی گفت:

    سلام وقت بخیر من نیاز به ثبت دو شیفت کاری صبح و عصر دارم امکانش هست؟

    1. آقای امیری پشتیبانی گفت:

      سلام
      بله امکانش هست
      دو فایل اماده شده که یک مورد برای شیفت روز و یک مورد هم برای شیفت شب هست که میتونید استفاده کنید
      موفق باشید

      1. سلام اگر پرینتر نباشد فیش حقوقی را میشه pdf ذخیره کرد؟
        و اینکه نرخ پایه حقوق ساعتی میشه تنظیم کرد، بعبارتی میزان کارکرد هر فرد به ساعت که مشخص شد × مبلغ حقوق ساعتی بشه؟

        1. آقای امیری - پشتیبانی گفت:

          سلام
          لطفا زیر پست مربوطه کامنت بزارید
          این پست مربوط به فایل اکسل تایم شیت می باشد و هیچ کدام از سوالات شما مربوط به این فایل نیست

  2. علی سلیمانی گفت:

    سلام لطفا با من تماس بگیرید جهت ساخت فرم دراکسل تشکر

    1. آقای امیری - پشتیبانی گفت:

      سلام وقت بخیر
      از طریق پشتیبانی تلگرام به شماره 09174589548 میتونید پیام بدید

  3. امير علي پور گفت:

    سلام.وقت بخیر.بنده فایل حضور غیاب ماهانه رو ازتون خریداری کرده بودم.اما امسال برایم ارسال نشده هنوز.چندین بار هم در یاهو پیغتم گذاشتم.

    1. سلام وقت بخیر
      متوجه درخواست شما نشدم ، شما بعد از خرید میتونید فایل را دانلود کنید و هر زمان که به روز رسانی بشه هم از طریق پنل کاربری میتونید فایل را دریافت کنید. اگر با نحوه دانلود و پنل کاربری آشنا نیستید از طریق لینک زیر میتونید تمامی موارد را آموزش ببینید
      https://www.irhesabdaran.ir/how-to-buy
      اگر باز هم مشکل داشتید از طریق بخش های پشتیبانی سایت ( تلگرام) پیام بدید. در ضمن ما ایمیلی در یاهو نداریم اصلا.
      موفق باشید

  4. درود برشما آیا این فایل برای کارهایی که بصورت شیفتی ۲۴ ساعت هست مناسبه

    1. خانم طاوسی - پشتیبانی گفت:

      سلام
      بعد از خرید دو فایل اکسل در اختیار شما قرار میگیره که یک فایل برای سیفت روز و یک فایل برای شبکاری هست و باتوجه به آنچه نیاز دارید میتوانید از این دو فایل استفاده کنید و مشکلی از این بابت نخواهید داشت
      موفق باشید

  5. سلام و خدا قوت، آیا در فایل آماده شده شما، رفت و آمد کارکنان در بین ساعات کار و مأموریت / پاس ساعتی پیش بینی شده تا پاس ساعتی از مجموع ساعات کار کسر شده یا ماموریت محاسبه شود؟

    1. خانم طاوسی - پشتیبانی گفت:

      سلام وقت بخیر
      متوجه سوال شما نشدم
      این فایل مربوط به ساعات ورود و خروج کارگران هست که بر اساس اطاعاتی ورود و خروج زمان کارکرد هر نیرو رو در طول ماه یا هفته یا سال مشخص میکنه . و برای ماموریت شما باید این مورد رو در لیست حقوق و دستمزد لحاظ کنید

  6. سلام این فایل محاسبه ساعات تعطیل کاری و جمعه کاری هم داره؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای تمامی روز های ماه ها سطر های ارایه شده که میتونید از اونها هم استفاده کنید و اطلاعات مربوط ساعت کارکرد روز های جمعه یا تعطیل رو توی اونها وارد کنید
      سربلند و سلامت باشید

  7. محسن بهاری گفت:

    من یک تازه کار اکسل هستم ، فایل محاسبه کارکردپرسنل درست کرده بودم توی جمع ساعات درگیر دوروز مشکل داشتم با استفاده از فایل شما تکمیلش کردم خیلی عالی بود ممنونم از لطف شما (آدرس سایت شماروهم به دوستانم معرفی می کنم )

    1. سلام وقت بخیر
      میتونید فایل های که تهیه میکنیم رو از طریق پشتیبانی تلگرام ارسال کنید تا روی سایت قرار بگیره
      موفق باشید

  8. با سلام
    اکسل طراحی شده تنها ۸ قسمت برای وارد کردن روز و ساعت کاری داره، بقیه روزها رو چطوری باید اضافه کرد؟

  9. مصطفی سعیدی گفت:

    سلام خسته نباشید،من میخوام که در کادر اضافه کار اگه از ساعت کار اضافه تر شد اضافه کار رو وارد کنه و اگه ساعت ورود مثلا یک ساعت دیرتر بیاد سرکار و اضافه کاری نکنه یک ساعت کسر تو همون کادر اضافه کاری کسر بشه!چه فورمولی باید بزنم؟ممنون از شما دوست عزیز

    1. سلام وقت بخیر
      این مورد را میتوانید ساعات کسر و اضافات کاری رو باهم تطابق بدهید . مثلا وقتی یک نفر 10 ساعت اضافه کاری داشت و یک ساعت کار دیر تر اومده از اون ده ساعت کسر کنید و در نتیجه 9 ساعت وارد کنید. یا اینکه یک ستون جدید اضافه کنید و بسته به نبازتون اون رو فرمول نویسی کنید تمامی موارد مربوط به فرمول نویسی را در دوره آموزش اکسل در حسابداری آموزش دادیم که میتوانید از طریق لینک زیر این آموزش ها را مشاهده کنید
      https://www.irhesabdaran.ir/Excel
      موفق باشید

  10. سلام
    شما یک فرمولی نوشتین برای محاسبه ساعات .
    حالا اگر کسی غبیت داشت یا مرخصی بود باید چیکار کنه .
    تو جمع اگر خالی باشه 24 ساعت حساب میکنه

  11. مهدی فهیم نژاد گفت:

    با سلام و احترام
    ممنونم از زحمات فقط بفرمایید که برای فرمول نویسی برخی از کارکنان پاره وقت و یا ساعتی چکار باید کرد

  12. سلام
    یک سوالی داشتم
    شما یک فرمولی نوشتین برای محاسبه ساعات .
    حالا اگر کسی غبیت داشت یا مرخصی بود باید چیکار کنه .
    تو جمع اگر خالی باشه 24 ساعت حساب میکنه .

  13. ریحانه ربیعی گفت:

    درود بر شما …
    به دلیل تبلیغات متن نظر شما پاک شد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا