دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت هزینه در صنعت بانکداری

دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت هزینه در صنعت بانکداری

پاورپوینت مدیریت هزینه در صنعت بانکداری

  دکتر رضوان حجازی 

 

تعداد اسلاید ۴۴
فرمت ppt
دسته بندی پاورپوینت حسابداری

 

مفهوم مدیریت هزینه ابعاد وسیعی را در بر می گیرد . این مفهوم محدود به کنترل مستمر هزینه ها نمی شود . بلکه برنامه ریزی و کنترل هزینه ها معمولا با برنامه ریزی سود و درامد درهم امیخته اند. مثلا مدیران  اغلب  برای افزایش در امد و سو د اگاهانه متحمل هزینه های تبلیغات و تعدیل محصول می شوند. از طرفی مدیریت هزینه به صورت ایزوله مورد استفاده قرار نمی گیرد .بلکه یک بخش پیوسته از استراتژی عمومی مدیریت است مثلا برنامه هایی که افزایش رضایت مشتری و توسعه محصول را در بر دارد .بسیاری از مفاهیم هزینه ناگزیر با مفاهیم محصول و تولید گره می خورد .مثل حسابداری ناب تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش حسابداری ساخت وتوان عملیاتی و تئوری محدودیت . برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت هزینه در صنعت بانکداری در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

مشکلات کاهش هزینه ها

کاهش هزینه های که به طور مستقیم بر روی کارکنان تاثیر می گذارد،بامشکلات زیاد همراه است. به عنوان مثال: در شرایط بد اقتصادی، عدم پرداخت حقوق و مزایا نمی تواند موجب جذب و حتی حفظ کارکنان خوب شود. تقریبا هر صرفه جویی در هزینه یک حرکت بالقوه رکودی است. به عنوان مثال: قطع برخی ازهزینه (مثل آموزش، تبلیغات، تجهیزات و یا توسعه خدمات جدید) می تواند به درطولانی مدت به یک ضعف منجر شود.

 

قطع هزینه ها: روش ها و کنترل ها

کنترل هزینه باید با دقت مدیریت شود. در شرایطی که از بین بردن فعالیت های بدون ارزش افزوده به وضوح موجب افزایش سود بانکها می شود ، کاهش بی رویه  هزینه می تواند به کاهش کیفیت (خدمات) و همچنین منجر به  ضعیف شدن روحیه کارکنان  شود : مدیریت کردن کنترل هزینه- تمرکز بر روی شناسایی اقدامات اصلی- مشخص کردن فرصت های خاص در  کنترل هزینه – شناسایی مشکلات اصلی .

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۰.۸۲۷ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pptx می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارPowerPoint l استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا