دانلود پاورپوینت تعیین ارزش شرکت

دانلود پاورپوینت تعیین ارزش شرکت

دانلود رایگان پاورپوینت تعیین ارزش شرکت

درس تصمیم گیری در مسائل مالی

به همراه نمونه سوالات و مسائل با حل تشریحی

 

تعداد اسلاید ۳۸
فرمت ppt
دسته بندی پاورپوینت حسابداری

در پست قبلی سایت برای شما جزوه درس تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر رضا تهرانی را قرار دادیم که میتوانید آن را به رایگان از سایت دانلود کنید. در این پست از سایت دانشجویان حسابداری ایران برای شما پاورپوینت تعیین ارزش شرکت را آماده کردیم این فایل توسط حسنجانی*حق مرادی*کاظمی تبار در ۳۸ اسلاید تهیه و تنظیم شده است . برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود این فایل پاورپوینت در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

مقدمه پاورپوینت تعیین ارزش شرکت

هدف اصلی هر شرکتی حداکثر نمودن ارزش فعلی جریانات نقدی مورد انتظار است. عواملی که در بازار در تعیین ارزش شرکت موثرند شامل : سود خالص شرکت،سود تقسیمی،نرخ رشد شرکت وسایر عوامل دیگر. موضوعات مرتبط با تعیین ارزش شرکت شامل: بررسی عرضه عمومی سهام بمنظور افزایش سرمایه،به حداکثر رساندن منافع سهامداران فعلی،تعیین قیمت وزمان عرضه سهام و سایر موارد مرتبط دیگر.

 

مفهوم ارزش پاورپوینت تعیین ارزش شرکت

ارزش یک ورق بهادار را می توان بر حسب مقدار پولی که در زمان مشخص بابت آن پرداخت می شود تعریف کرد. ارزش یک ورق بهادار در بازار آن، (البته در صورت وجود بازار یا بر حسب قواعد و رویه های قابل اعمال حسابداری برای آن) تعیین می شود.

 

رکود کلی بازار

یک سرمایه گذار تنها هنگامی می تواند اقدام به خرید اوراق بهادار نمایدکه به نظر رسد قیمت بازار اکثر اوراق بهادار موجود در بازار، در سطحی پایینی قراردارد. منطق پشتوانه تکنیک مزبور بر این است که در حالت رکود کلی بازار، تقریباً ارزش جاری بازار تمامی اوراق بهادار موجود، کمتر از ارزش جاری معمول می باشد، از این رو انتظار می رود که قیمتها به زودی افزایش یابند.

 

مقایسه صنعت

شرکتها یا سرمایه گذاران بدنبال فرصتهای خریدی خواهند بود که بنظر رسد در مقابل سایر شرکتهای فعال در صنعت مورد نظر، دارای قیمت خرید کمتری باشند.این حالت درزمانی است که قیمت سهام شرکتهای مشابه افزایش یافته درحالیکه قیمت سهام شرکت مورد نظر بدون دلیل از قیمت سایر شرکتها پایین تر باشد.

 

بدهیهایی با نرخ بهره متغیر

شرکتها می توانند وجوه مورد نیاز خود را از طریق پرداخت بهره هایی که متناسب با تغییر وتحول برخی شاخصها تغییر می کنند استقراض نماید.دو شاخص دراین خصوص شامل «نرخ پرایم»و«نرخ بهره لیبور»می باشند.نرخ پرایم؛به عنوان مقیاس نرخ بهره بوده که توسط بانکها از مشتریان معتبر اخذ می گردد.نرخ بهره لیبور؛شاخصی که برای محاسبه بهای تمام شده در تامین مالی بین المللی استفاده می شود.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۴.۵ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pptx می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارPowerPoint l استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    امکانش هست فابل رو دوباره آپلود کنید؟ کار نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا