دانلود رایگان پاورپوینت حسابداری شهرداری ها

دانلود رایگان پاورپوینت حسابداری شهرداری ها

پاورپوینت حسابداری شهرداری ها

پاورپوینت آموزش حسابداری شهرداری تهیه کنندگان: حسین کمیجانی و امین راثی زاده

 

در این پست از سایت حسابداری برای شما فایل پاورپوینت حسابداری شهرداری ها را قرار دادیم . این فایل توسط حسین کمیجانی و امین راثی زاده در ۶۲ اسلاید تهیه و تنظیم شده است . این پاورپوینت حسابداری برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین ارایه شده است . برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان پاورپوینت حسابداری شهرداری ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

تاریچه شهرداری در ایران و جهان:

ابتدا کمیته ای در سال ۱۹۳۴تا۱۹۴۱به عنوان کمیته حسابداری شهرداری ها در آمریکا تشکیل شد.در ایالات متحده آمریکا وظیفه دار بوده است. ولی بعد ها وظیفه تدوین استاندارد های مالی شهرداری به عهده هیئت استاندارد های حسابداری دولتی که همتراز هیات استاندارد های حسابداری مالی میباشد واگذار گردید. پیدایش فکر تاسیس شهرداری را در ایران باید بعد از انقلاب مشروطیت از سال ۱۳۲۵قمری مطابق با ۱۲۸۶ شمسی هجری (۱۰۰سال پیش)دانست. پس از استقرار مشروطیت اگر چه در دوره اول مجلس شورای ملی در سال ۱۲۸۶ شمسی قانون تشکیل بلدیه شهرداری تصویب شده ولی اجرای آن از دو سال بعد یعنی ۱۲۸۸ شروع و در تعداد اندکی از شهر ها بلدیه تشکیل گردید و اغاز به کارنمود….

 

روش های حسابداری در حسابداری شهرداری ها :

vاز نقطه نظـر مبانی ثبت فعالیت های مالی روش حسـابداری در شهرداریها روش نقدی خواهد بود« بدین معنی که درآمـد از جمع اقـلام وصـول شده تا پایان سـال مالـی و نیز هزینـه از جمع اقلام پرداخـت شده تا پایان دوره عمـل بودجه که ۱۵ .اردیبهشـت سـال بعـد میباشد تشکیل میشـود» در مـورد درآمد هائیکه عملاًبرگ تشخیص و یا پیش آگهی صادر میشود و یا دین مـودی نسبت به آنها تحقـق پیدا میکنـد حسابهای انتظامی تشکیل و در آنها ثبـت میگـرددتا اقـلامی از درآمـد های مـذکور که در طول سال مالی به حیطه وصول .درنیامده اســت عند اللزوم در پیش بینی درآمدهای بودجـه سال بعـد منظـور شود.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۲.۰۲ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pptx می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارPowerPoint l استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا