فیلم آموزش ادغام فایل های PDF در یک دقیقه

فیلم آموزش ادغام فایل های pdf در یک دقیقه

فیلم آموزش ادغام فایل های pdf در یک دقیقه

کاهی اوقات ما نیاز دارید که چندین فایل پی دی اف خودمون رو ادغام کنیم و آنها را تبدیل به یک فایل پی دی اف کنیم و معمولا نرم افزار های که در این خصوص هست در بیشتر مواقع عملکرد مناسبی ندارند. در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری برای شما فیلم آموزش چسباندن فایل های پی دی اف به هم را قرار دادیم که میتوانید با یادگیری سریع این مورد در کمترین زمان ممکن فایل های پی دی اف خود را ادغام کنید. ما در پست قبلی از سایت برای شما فیلم آموزش برش و جدا سازی فایل های پی دی اف را قرار دادیم که میتوانید از آن  را هم مشاهده کنید. برای مشاهده توضیحات بیشتر و آشنای با نحوه ادغام کتاب های الکترونیکی در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

چطور فایل های پی دی اف را به هم وصل کنیم ؟

شما میتوانید از طریق سایت http://www.ilovepdf.com/merge_pdf فایل های پی دی اف خود را انتخاب کنید و بعد از انتخاب سایت مربوطه تمامی فایل ها را به یک فایل تبدیل خواهد کرد که بعد از تبدیل میتوانید فایل را به صورت رایگان دانلود و برای دوستان یا دانشجویان خود ارسال کنید. در فیلم زیر به صورت کامل نحوه کار و تبدیل آموزش داده شده است که توصیه میکنم در لینک زیر این فیلم را مشاهده کنید.

دانلود فیلم آموزشی مربوطه – کلیک کنید

✔ لطفا نظرات خود را در خصوص این ابزار و این فیلم آموزشی از طریق بخش نظردهی زیر برای ما ارسال کنید. نظرات شما باعث دلگرمی ما و ارایه پست های بیشتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا