ارسال اظهارنامه مالیاتی برای سایت ها و فروشگاه های اینترنتی


Deprecated: ucfirst(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/labghand/public_html/wp-content/plugins/persian-gravity-forms/includes/class-payments.php on line 36

ارسال اظهارنامه برای سایت ها و فروشگاه های اینترنتی

ارسال اظهارنامه مالیاتی برای سایت ها و فروشگاه های اینترنتی

 

از سال ۱۳۹۴ در حال فعالیت حرفه ای در زمینه حسابداری هستیم و باتوجه به قنوانین مالیاتی جدید و مشمول شدن سایت ها و فروشگاه های اینترنتی و عدم آگاهی مدیران سایت ها و فروشگاه های اینترنتی و باتوجه به جرایم مربوط به این حوزه برای این دسته از مودیان نیاز است که تمامی سایت ها و فروشگاه ها اینترنتی وظایف خود را در این زمینه به بهترین شکل ممکن انجام بدهند. و باتوجه به عدم نیاز به استخدام حسابدار یا مدیرمالی آی آر حسابداران با کادری مجرب خدمات مشاوره مالی و مالیاتی مربوط به این دسته از مودیان را انجام می دهد.

 

پرداخت مالیات مالیات های کلان برای مدیران سایت ها

متاسفانه با توجه به اینکه مدیران سایت ها و فروشگاه های اینترنتی آشنایی کافی با نحوه ثبت نام و انجام وظایف مالیاتی ندارد گاها این امور را به دست اشخاصی که آشنایی کافی با سایت ها و فروشگاه های اینترنتی ندارند می سپارند که در نتیجه آن باید.منجره به افزایش مالیات پرداختی از سمت آنها می شود به همین خاطر باتوجه به اینکه ما به صورت استارت اپ فعال میکنیم و با این حوزه آشنایی داریم و با در نظر گرفتن تخصص مالیاتی خود سعی میکنیم امور مالیاتی این دسته از مشمولین را به بهترین شکل ممکن و به نحوه صحیح و اصولی انجام بدهیم.

 

اظهارنامه مالیاتی مشاغل چیست ؟

تمامی اقرادی که شغلی دارند و به صورت انفرادی یا شراکتی کار میکنند،و درامدی کسب می کنند باید اظهارنامه مالیاتی مشاغل را ارسال کنند. مدیران سایت ها و فروشگاها مشمول این نوع اظهارنامه ها می باشند. به همین دلیل بر اساس قانون باید بر اساس میزانی که درآمد دارند، مبلغی را به عنوان مالیات به سازمان امور مالیاتی پرداخت کنند و درصورت عدم ارسال اظهارنامه و پرداخت آن جرایم سنگینی برای آنها در نظر گرفته می شود. این اظهارنامه در خرداد ماه هرسال باید برای سال قبل تهیه و تنظیم شود.

 

کاهش درآمد مشمول مالیات مشاغل با در نظر گرفتن هزینه ها !

هزینه‌ها یکی از عواملی هستند که می‌توانند میزان درآمد مشمول مالیات صاحبان مشاغل را کاهش دهند. اما برخی از هزینه‌های اعلامی توسط مودی، مورد قبول سازمان مالیاتی کشور قرار می‌گیرند و برخی دیگر از آن‌ها، غیر قابل‌ قبول تلقی می‌شوند. مطابق با ماده ۱۴۷ قانون مالیات‌های مستقیم، هزینه‌های قابل‌ قبول صاحبان مشاغل برای تعیین شدن میزان درآمد مشمول مالیات، هزینه‌هایی هستند که هزینه‌هایی که در حدود متعارف متکی به مدارک بوده و منحصرا مربوط به تحصیل درآمد موسسه در دوره مالی مربوط با رعایت حد نصاب‌های مقرر ‌گردد.

 

ارسال اظهارنامه برای سایت ها و فروشگاه های اینترنتی

اگر مدیر سایت یا فروشگاه الکترونیکی هستید باید از همین الان شروع کنید به انجام تکالیف مالیاتی و در غیر اینصورت آینده ای تاریکی در انتظار کسب و کار شما خواهد بود. هم خودتون میتوانید این کار را انجام بدهید که با شرکت در دوره آموزش تهیه و ارسال اظهارنامه مشاغل می توانید این مهارت را یاد بگیرید و یا اینکه از طریق لینک شبکه های زیر به ما پیام بدهید تا در این زمینه شما را همراهی کنیم.

 

فرم زیر را تکمیل کنید ما با شما تماس می گیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا