حقوق کمک حسابدار چقدر است ؟

حقوق کمک حسابدار چقدر است ؟

حقوق کمک حسابدار چقدر است ؟

معیارهای مهم در تعیین حقوق کمک حسابدار

 

در پست قبلی سایت در خصوص روش های استخدام کمک حسابدار توضیحاتی ارائه کردیم و در این پست از سایت دانشجویان حسابداری ایران قصد داریم در خصوص حقوق و مزایای کمک حسابداران در شرکت های مختلف صحبت کنیم و با مبلغ حقوق دریافتی کمک حسابداران آشنا شویم. در ادامه مطلب با سایت آی آر حسابداران همراه باشید.

 

حقوق و مزایای مهم ترین دلیل

اولین موضوعی که اشخاص موقع استخدام میخواند به صورت دقیق از آن مطلع شوند بحث حقوق و مزایای است. و حقوق کمک حسابدار، عاملی مهم در جذب و نگه‌داشتن نیروهای ماهر و متخصص در زمینه حسابداری است. حقوق منصفانه و رضایتبخش برای کارمندان، باعث افزایش مشارکت و تعهد آن‌ها در انجام وظایف خواهد شد.

 

عوامل تأثیرگذار بر حقوق کمک حسابدار

تعیین حقوق کمک حسابدار تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل اندازه و نوع شرکت، سابقه کار، محل کار، مهارت‌ها و توانایی‌های فرد، و شرایط بازار کار می‌باشند. در نتیجه اگر دانشجو یا شخصی هستید که قصد دارید در حوزه کاری وارد شوید اولین موردی که باید به آن توجه کنید یادگیری مهارت های مورد نیاز است و به دلیل درخواست کاربران سایت ما دوره آموزش کمک حسابدار را به بهترین شکل ممکن و به زبان ساده ارائه کردیم که در این دوره صفر تا صد مهارت های لازم را به شما آموزش میدهیم.

 

مبلغ حقوق کمک حسابدار

مبلغ حقوق و دستمزد کمک حسابدار هر ساله متفاوت و بر اساس بخشنامه های حقوق و دستمزد هر سال تعین می شود. اما به صورت کلی دستمزد این  اشخاص معمولا در سطح پایین تر از حسابداران است و بر اساس میزان و ساعت کاری آنها میتواند متفاوت باشد. در شرکت های مختلف حقوق این دسته از پرسنل بر اساس بخشنامه قانون کار همان سال می باشد و در برخی از موارد هم مبلغ حقوق کمک حسابداران برای دانشجویان و اشخاصی که به تازگی در این حرفه مشعول شدند تا ۷۰ درصد حقوق قانون کار در نظر گرفته شده است.

سال سطح  مبلغ حقوق
۱۴۰۲ مبتدی ۵ میلیون تا ۷ میلیون تومان
۱۴۰۳ مبتدی ۶ تا ۹ میلیون تومان
۱۴۰۴ مبتدی بر اساس بخشنامه سال مربوطه

 

اندازه و نوع شرکت در تعیین حقوق

ما کمک حسابدارانی داریم که در شرکت های مختلف فقط عملیات های ساده را انجام می دهند و حقوقی به مراتب بیشتر از قانون کار دریافت می کنند و این موضوع به اندازه و نوع شرکت ها و مهارت های شخص مربوط می شود به همین خاطر پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان بدون یادگیری مهارت های بازار کار برای استخدام شدن مراجعه نکنید چون گاها رد شدن شما در مصاحبه های اولیه باعث دلسری شما می شود و این موضوع میتواند باعث ناراحتی و درگیری های ذهنی شود.

 

سایر مزایا و عیدی و پاداش کمک حسابدار

تمامی مزایای مستمر و غیر مستمر و عیدی و پاداش به همان صورتی که سایر گروه ها پرداخت می شود برای کمک حسابداران هم باید محاسبه و پرداخت شود. و هچگونه تفاوتی ندارد.ضمنا به حسابداران ارشد یا مدیران مالی پیشنهاد میکنم حامی کمک حسابداران باشند. آنها حسابداران خبره آینده هستند.

 

سخن پایانی

دستمزد پرسنل حسابداری ، عاملی اساسی در جذب و نگه‌داشتن نیروهای متخصص در زمینه حسابداری است. تعیین حقوق تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد که با بررسی دقیق و اجرای راهکارهای مناسب، می‌توان آن را بهبود بخشید و به کارمندان انگیزه و رضایت بیشتری ارائه داد. در پست بعدی در خصوص مهارت های مورد نیاز کمک حسابدار صحبت میکنیم

 

سید عارف نبی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا