ثبت های حسابداری حقوق و دستمزد در شرکت های صنعتی

ثبت های حسابداری حقوق و دستمزد در شرکت های صنعتی

ثبت های حسابداری حقوق و دستمزد در شرکت های صنعتی

حسابداری حقوق و دستمزد در شرکت های تولیدی چگونه است ؟

 

حسابداری حقوق و دستمزد در تمامی شرکت ها به یک صورت محاسبه می شود و تفاوت اصلی در نحوه ثبت های آنها در دفاتر حسابداری و سیستم های حسابداری است. در شرکت های صنعتی باید از سرفصل های دیگری استفاده کرد که د ر این پست قصد داریم نحوه انجام ثبت های مربوط به حسابداری حقوق و دستمزد در شرکت های صنعتی یا تولیدی را بررسی کنیم و با آنها آشنا شویم. برای مشاهده توضیحات و فیلم آموزشی مربوطه در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

فیلم آموزش ثبت های حقوق و دستمزد در شرکت های صنعتی

در یک فیلم آموزشی تمامی ثبت های حسابداری حقوق و دستمزد در شرکت های صنعتی را بررسی کردیم و آموزش دادیم. پیشنهاد میکنیم برای یادگیری کامل تر و دقیق تر این ثبت ها این فیلم را مشاهده کنید.ضمنا اگر قصد یادگیری حسابداری حقوق و دستمزد را دارید ما یک دوره آموزشی تحت عنوان آموزش حسابداری حقوق و دستمزد ارائه کردیم که در حال حاضر میتوانید با تخفیف ویژه آن را تهیه کنید.

 

فیلم آموزشی کنترل دستمزد در حسابداری صنعتی

 

ثبت شناسایی حقوق و مالیات و بیمه در شرکت های صنعتی

بعد از انجام محاسبات حقوق و دستمزد حسابدار باید اطلاعات مربوط به سند ها را در سیستم و دفاتر خود وارد کند به همین خاطر باید به صورت زیر ثبت بزند.

ثبت شناسایی حقوق و مالیات و بیمه در شرکت های صنعتی

 

ثبت در زمان پرداخت بیمه و مالیات حقوق در شرکت های تولیدی

پرداخت حق بیمه سهم کارگر و کارفرما و مالیات حقوق در تمامی شرکت ها به یک صورت می باشد. یعنی باید مبلغ مورد نظر از حساب بانک کسر و به حساب های مربوطه پرداخت شود. که ثبت روزنامه آن به صورت زیر می باشد.

ثبت در زمان پرداخت بیمه و مالیات حقوق در شرکت های تولیدی

 

انتقال کنترل دستمزد به کالای در جریان ساخت

در فیلم آموزشی به صورت کامل در خصوص سرفصل های مربوط به این ثبت توضیح دادیم که پیشنهاد میکنم حتما فیلم را مشاهده کنید .اما همانطور که می دانید دستمزد یکی از عوامل مهم برای محاسبه بهای تمام شده است به همین خاطر باید این دستمزد در زمان محاسبه بهای تمام شده محصولات در نظر گرفته شود که ثبت روزنامه آن به صورت زیر می باشد.

 

انتقال کنترل دستمزد به کالای در جریان ساخت

 

آموزش حسابداری صنعتی ویژه بازار کار !!!

ما در سایت آی آر حسابداران یک دوره آموزشی منتشر کردیم با عنوان آموزش حسابداری صنعتی ویژه بازار کار که در این دوره حسابداری صنعتی را از قدم صفر تا سطح حرفه ای آموزش دادیم و اگر شما میخواهید این ساخه از حسابداری را به صورت حرفه ای یادبگیرید پیشنهاد میکنم این دوره آموزشی را بررسی کنید و از تخفیف ویژه آن استفاده کنید.

 

🟨🔰🟨لطفا نظرات خود را در خصوص این ابزار و این فیلم آموزشی از طریق بخش نظردهی زیر برای ما ارسال کنید. نظرات شما باعث دلگرمی ما و ارایه پست های بیشتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا