بخشنامه دستمزد مبنای کسر حق بیمه سال 1403

بخشنامه دستمزد مبنای کسر حق بیمه سال 1403

بخشنامه دستمزد مبنای کسر حق بیمه سال ۱۴۰۳

بخشنامه مربوط به محاسبه حق بیمه کارگران و کارفرمایان در سال ۱۴۰۳

 

یکی از محاسبات دشوار در حسابداری حقوق و دستمزد  محاسبات مربوط به حق بیمه کارگران و کارفرمایان می باشد که هرساله بخشنامه مربوط به نحوه محاسبه آن توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی منتشر می شود و در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران به درخواست کاربران این بخشنامه را برای شما قرار دادیم. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود فایل بخشنامه در ادامه با ما همراه باشید.

 

دستمزد مبنای کسر حق بیمه چیست؟

دستمزد مبنای کسر حق بیمه شامل حقوق و  مزایای کارگران و پرسنل شرکت ها می باشد که مشمول بیمه می باشد و جمع تمامی آنها را حقوق و مزایای مشمول بیمه می گویند که بعد از محاسبه باید در نرخ های بیمه سهم کارگر و کارفرما ضرب شود تا سهم بیمه هرکدام محاسبه و در نهایت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود. نرخ های حق بیمه کارگران ۷ درصد و نرخ حق بیمه سهم کارفرما ۲۳ درصد می باشد.

 

اکسل محاسبه حق بیمه و حقوق و دستمزد

محاسبه حق بیمه و سایر محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد زمان و انرژی زیادی از حسابداران می گیرد و به همین خاطر استفاده از روش های دیگر میتواند به آنها کمک زیادی بکند. به همین خاطر ما یک فایل اکسل محاسبه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ آماده کردیم که تمامی محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد از جمله بیمه و مالیات را به صورت خودکار انجام می دهد که پیشنهاد میکنم حتما این پست را در سایت مشاهده و بررسی کنید .

 

آموزش صفر تا صد حسابداری حقوق و دستمزد

از کلیدی ترین مهارت های بازار کار برای حسابداران یادگیری حسابداری حقوق و دستمزد می باشد و اهمیت زیادی هم دارد که به صورت صحیح و اصولی انجام شود . ما دوره آموزش حسابداری حقوق و دستمزد را به صورت کامل و بر اساس نیاز بازار کار تنظیم کردیم که میتوانید الان با تخفیف ویژه در این دوره شرکت کنید. ضمنا از طریق لینک زیر میتوانید فایل مربوط به بخشنامه مبنای کسر حق بیمه را دانلود کنید

 

دانلود بخشنامه مبنای حق بیمه سال ۱۴۰۳ – کلیک کنید

 

حقوق و مزایای مشمول مالیات و بیمه

تمامی اشخاصی که این بخشنامه را نیاز دارند بدون شک به پست بعدی سایت که در خصوص  حقوق و مزایای مشمول بیمه و مالیات می باشد را باید ببینند. در این پست به صورت خلاصه تمامی موارد مشمول بیمه و مالیات را شرح دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا