دانلود سوالات کنکور دکتری حسابداری 1403

دانلود سوالات کنکور دکتری حسابداری 1403

دانلود سوالات کنکور دکتری حسابداری ۱۴۰۳

دانلود رایگان سوالات کنکور دکتری حسابداری سال ۱۴۰۳ با کلید

 

در پست های قبلی سایت در بخش سوالات کنکور دکتری حسابداری تمامی سوالات کنکور سال های قبل را به همراه کلید برای شما قرار دادیم که میتوانید آنها را به صورت رایگان از سایت دانلود کنید و در این پست از سایت دانشجویان حسابداری ایران برای شما سوالات کنکور دکتری حسابداری ۱۴۰۳ را قرار دادیم که برای توضیحات بیشتر و دانلود آنها در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

منابع آزمون دکتری حسابداری

یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان کارشناسی ارشد حسابداری بعد از پایان  این دوره ، شرکت در کنکور دکتری حسابداری است و به محض تصمیم گیری در خصوص شرکت در این کنکور حسابداری نیازمند مطالبی هستند که بتوانند مسیر و راه های درست را پیدا و انتخاب کنند. ما سعی میکنیم بهترین منابع این آزمون را در بخش منابع کنکور دکتری حسابداری برای شما قرار بدهیم. میتوانید از طریق بخش منابع کنکور دکتری حسابداری پست های مربوطه را بررسی و مطالعه کنید.

 

وضعیت سوالات آزمون دکتری حسابداری سال ۱۴۰۳

آزمون امسال شامل ۳ دفترچه سوالات بود که دفترچه اول مربوط به سوالات زبان انگلیسی بوده که نسبتا دشوار بوده و دفترچه سوم مربوط به سوالات هوش بود که با توجه به نظرات کاربران زمان مربوطه برای این دفترچه که ۵۰ دقیقه بود بسیار کم بوده و دفترچه سوم هم شامل سوالات دروس تخصصی آزمون دکتری بود. این  سوالات هم نسبتا مثل سوالات سال های قبل بوده و اگر شما هم در این آزمون شرکت کردید لطفا از طریق بخش نظر دهی همین پست نظرتان را با سایر کاربران به اشتراک بزارید.

 

توضیحات بیشتر و دانلود سوالات دکتری سال ۱۴۰۳

دانلود سوالات کنکور دکتری حسابداری 1403

فایلی که برای شما قرار دادیم دفترچه شماره ۳ کنکور امسال است که کد آن ۲۱۷۳ است و شامل ۷۵ سوال تخصصی می باشد و زمان پاسخدهی به این سوالات ۱۰۵ دقیقه بود . از طریق لینک زیر میتوانید این دفترچه سوالات را دانلود و به محض انتشار کلید مربوطه در همین پست برای شما پیوست خواهد شد.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۱۱– ۱ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارAdobe PDF Reader l استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا