آموزش خام کردن دیتابیس نرم افزار حسابداری سپیدار

آموزش خام کردن دیتابیس نرم افزار حسابداری سپیدار

آموزش خام کردن دیتابیس نرم افزار حسابداری سپیدار

پاک کردن یا حذف دیتابیس قدیمی در نرم افزار سپیدار

 

در پست قبلی سایت برای شما آموزش محاسبه عیدی و پاداش در نرم افزار سپیدار  را قرار دادیم که میتوانید فیلم مربوط به آن را به صورت رایگان از سایت دانلود و مشاهده کنید و در این پست از سایت قصد داریم نحوه خام کردن یا پاک کردن دیتابیس نرم افزار سپیدار را بررسی کنیم. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود فیلم آموزشی با آی آر حسابداران همراه باشید

 

پاک کردن یا خام کردن دیتابیس در نرم افزار یعنی چه ؟

ما وقتی اطلاعات مروبط به یک شرکت را در نرم افزار های حسابداری وارد میکنیم به عبارتی دیتابیس خام را تبدیل به یک دیتابیس حاوی اطلاعات شرکت کردیم. اما گاهی اوقات پیش می اید که قصد داریم تمام اطلاعات دیتابیس را پاک کنیم به همین خاطر باید دیتابیس نرم افزار را صفر یا به حالت پیش فرض برگردانیم که در فیلم زیر نحوه انجام این عملیات در نرم افزار سپیدار را آموزش می دهیم.

 

فیلم آموزش خام کردن دیتابیس نرم افزار حسابداری سپیدار

دانلود فیلم آموزشی – کلیک کنید

 

آیا قصد یادگیری صفر تا صد نرم افزار سپیدار را دارید؟

یادگیری نرم افزار های حسابداری یکی از مهم ترین کار های است که هر حسابدار یا دانشجوی حسابداری باید انجام بدهد و نرم افزار سپیدار یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار های مالی و حسابداری در سطح کشور می باشد. به همین دلیل ما یک دوره آموزشی با بهترین کیفیت و به صورت کامل برگزار کردیم که تمامی بخش های نرم افزار را آموزش دادیم. پیشنهاد میکنم دوره آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار را در سایت بررسی کنید. این دوره در حال حاضر با یک تخفیف ویژه در دسترس می باشد.

 

🟨🔰🟨لطفا نظرات خود را در خصوص این ابزار و این فیلم آموزشی از طریق بخش نظردهی زیر برای ما ارسال کنید. نظرات شما باعث دلگرمی ما و ارایه پست های بیشتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا