چطور قبض اظهارنامه مالیاتی را پرداخت کنیم ؟

چطور قبض اظهارنامه مالیاتی را پرداخت کنیم ؟

چطور قبض اظهارنامه مالیاتی را پرداخت کنیم ؟

سامانه جدید پرداخت قبض مالیات اظهارنامه های مالیاتی

 

بعد از اینکه اظهارنامه های مالیاتی را تهیه و تنظیم کردیم و اظهارنامه را ارسال و کد رهگیری دریافت کردیم وقت آن است که مالیات مربوط به آن اظهارنامه را پرداخت کنیم. پس باید بریم سراغ پرداخت قبض های مربوط به اون اظهارنامه و در این پست میخوایم نحوه پرداخت این قبض های مالیاتی در سامانه جدید مالیاتی را بررسی و آموزش بدهیم. برای یادگیری نحوه پرداخت قبض های مالیاتی در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

یادگیری کامل و صفر تا صد اظهارنامه های مالیاتی

اگر قصد یادگیری کامل اظهارنامه های مالیاتی را دارید میتوانید در دوره های مرتبط با آنها که در سایت آی آر حسابداران ارائه شده است شرکت کنید. این دوره ها شامل دوره آموزش اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی و اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی  می باشد و همچنین سایر آموزش های مالیاتی را میتوانید در بخش آموزش های بازارکار حسابداری بررسی کنید.

 

فیلم آموزش پرداخت قبض اظهارنامه مالیاتی

دانلود فیلم آموزشی مربوطه – کلیک کنید

 

نحوه پرداخت قبض های مربوط به مالیات در سامانه جدید

به صورت خلاصه بعد از اینکه وارد پنل سامانه مالیاتی خود شدید و اظهارنامه های خود را تکمیل و ارسال کردید میتوانید از طریق بخش قبض های مالیاتی ، قبض های که پرداخت نشده را بررسی کنید و در صورت نیاز آن ها را باطل یا به صورت آنلاین پرداخت کنید. که در فیلم بالا نحوه پرداخت این قبض ها به صورت کامل آموزش داده شد. و بعد از آن میتوانید در بخش قبض های پرداخت شده لیست کامل قبض های که پرداخت شده را مشاهده کنید. ضمنا در بخش فیلم های آموزش حسابداری میتوانید آموزش های رایگان را دنبال کنید.

 

فیلم آموزش مربوط به سامانه مالیاتی مودیان و پرداخت مالیات

 

توضیحات بیشتر در خصوص پرداخت قبض های مالیاتی

قبلا برای پرداخت قبض های مالیاتی از سامانه ای جداگانه استفاده میشد ولی در سامانه جدید و پنل جدید سازمان امور مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی میتوانند در کمترین زمان ممکن قبض های مالیات خود را پرداخت کنند. در فیلم آموزشی بالا ما نحوه پرداخت این قبض ها را به صورت کامل آموزش دادیم و شما میتوانید آن را مشاهده کنید. همچنین میتوانید در دوره های آموزش اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی و  در دوره آموزش اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی  شرکت کنید و به صورت کامل نحوه تهیه و تنظیم این اظهارنامه های مالیاتی را یاد بگیرید.

 

🟨🔰🟨لطفا نظرات خود را در خصوص این ابزار و این فیلم آموزشی از طریق بخش نظردهی زیر برای ما ارسال کنید. نظرات شما باعث دلگرمی ما و ارایه پست های بیشتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا