دانلود جزوه کتاب مالی شرکتی و مدیریت پرتفوی دکتر محمد سیرانی

دانلود جزوه کتاب مالی شرکتی و مدیریت پرتفوی دکتر محمد سیرانی

دانلود جزوه کتاب مالی شرکتی و مدیریت پرتفوی دکتر محمد سیرانی

ارائه : محمد سیرانی( PhD, CPA )

 

در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران برای شما بخشی از کتاب مالی شرکتی و مدیریت پرتفوی دکتر محمد سیرانی را که در ۷۵۹ اسلاید تهیه و تنظیم شده است را قرار دادیم. دکتر محمد سیرانی یکی از اساتید بزرگ و نویسنده گان بزرگ حسابداری ایران می باشد که فایل مورد نظر را به صورت رایگان در اختیار دانشجویان و علاقه مندان حسابداری قرار داده است. همچنین در پست دیگیری از سایت آی آر حسابداران جزوه کتاب استراتژی مالی دکترسیرانی را قرار دادیم که میتوانید آن را به صورت رایگان از سایت دریافت کنید. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود فایل کتاب حسابداری در ادامه مطلب با ما همراه باشید

 

بودجه بندی سرمایه ای :

بودج بندی سرمای های برای شرکت ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. پروژ ه های سرمایه ای که بخشی از دارایی بلندمدت در ترازنامه را تشکیل میدهند می توانند پروژ ههای بسیار بزرگی باشند که باعث میشود آینده شرکتها بر این اساس تصمیم گیری شود. شکست تصمیمات سرمایه ای واشتباهات بسیار پرهزینه هستند. در حقیقت، سرمایه گذاری های یک شرکت، شرکت را بهتر از شاخصهایی نظیر سرمایه در گردش یا ساختارهای سرمایه ای که ناملموس هستند و تقریباً برای بسیاری از شرکتها مشابه اند، توصیف نماید.

 

جریان های نقدی تفاضلی

جریا نهای نقدی که به واسطه یک تصمی مگیری تحقق پیدا م یکنند: جریان نقدی ناشی از یک تصمیم منهای جریان نقدی موجود بدون آن تصمیم. درصورت یکه هزینه های فرصت به درستی بررسی شده باشند، جریا نهای نقدی تفاضلی یک مبنای درست برای بودجه بندی سرمایه ای فراهم میسازد.

 

هزینه سرمایه

هزینه سرمایه جزء بسیار مهمی در تصمی مگیری سرمایه گذاری توسط مدیریت شرکت و ارز شگذاری شرکت توسط سرمایه گذاران است. درصورت یکه یک شرکت بر روی پروژ های سرمایه گذاری نماید که بازدهی بیشتر از هزینه سرمایه داشته باشد، شرکت ایجاد ارزش نموده است و برعکس درصورت یکه شرکتی بر روی پروژ های سرمایه گذاری نماید که بازده کمتری نسبت به هزینه سرمایه داشته باشد، شرکت حقیقتاً ارزشش را تباه ساخته است

 

ریسک عملیاتی و اهمیت آن

ضرر مستقیم و غیر مستقیم ناشی از نامناسب بودن و ناکارآمد بودن فرایندهای داخلی افراد و سیستم ها و همچنین حوادث خارجی را ریسک عملیاتی می گویند. از نمونه های ریسک های عملیاتی می توان به مواردی چون، ایجاد نقص در سسیستم های کامپیوتری، اشتباهات مدیریتی، سوء استفاده و تقلب در اسناد، سرقت و اختلاس، اختلال در تسویه حساب ها، خطا های عمدی و غیر عمدی انسانی، تقلب (موقعیتی که معامله‌گرها اطلاعات غلط می‌دهند) و همچنین، خطای تکنیکی باشد. این خطا ممکن است ناشی از نقص در اطلاعات، پردازش معاملات، سیستم‌های جابه‌جایی یا به طور کلی هر مشکل دیگری در سطح سازمان روی می‌دهد، باشد. از طریق لیک زیر میتوانید فایل کامل مورد نظر را به صورت رایگان دریافت کنید.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۱۶ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Adobe PDF Reader استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا