دانلود جزوه مکاتبات تجاری و گزارش نویسی مالی

دانلود جزوه مکاتبات تجاری و گزارش نویسی مالی

دانلود جزوه کتاب مکاتبات تجاری و گزارش نویسی مالی

دانلود رایگان جزوه درس مکاتبات تجاری و گزارش نویسی مالی حسابداری

 

در پست قبلی سایت آی آر حسابداران برای شما آموزش اکسل در حسابداری را قرار دادیم که اگر دانشجو یا حسابدار هستید پیشنهاد میکنم آن را حتما بررسی کنید و در این پست از سایت دانشجویان حسابداری ایران برای شما جزوه درس مکاتبات تجاری و گزارش نویسی مالی حسابداری را قرار دادیم. این جزوه توسط دکتر علی مصطفائی در ۹۴ صفحه تهیه و تنظیم شده است. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود آن در ادامه با ما همراه باشید.

 

نقش و آثار ارتباطات در انجام امورسازمان

نقش نامه های اداری در جریان امور به سرنوشت سازمان از نظر موفقیت یا شکست آن بستگی دارد. بدین معنا که با کوچک ترین اشتباهی در نگارش یک نامه امکان از دست رفتن فرصت و منافع سازمان و یا بیان بهتر یک مطلب و زیبایی نوشتار یا رعایت نکاتی در نوشتار اداری به ارتقای مالی، اداری و معنوی سازمان و کارمند منجر گردد.

 

شناخت نامه های اداری:

هر نوشته ای که حاوی یک یا چند موضوع اداری بوده و به عنوان وسیله ارتباط در داخل و خارج سازمان مورد ». استفاده قرار گیرد یک نامه ی اداری محسوب می شود ویژگی ها و مشخصاتی که نامه های اداری را از سایر نامه ها متمایز می سازد عبارتند از : داشتن شماره، تاریخ، عنوان گیرنده، موضوع، نام و عنوان امضا کننده نامه و امضای وی، رونوشت. تهیه و نگارش نامه باید بر روی کاغذهای اداری ومطابق ضوابط نامه نگاری باشد که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

 

نرم افزار اتوماسیون اداری چیست ؟

اتوماسیون اداری ، ابزاری کاربردی است که برای مدیریت مکاتبات ، گردش کارها و مستندات در سازمانها و شرکتها استفاده می شود. این نرم افزار با تمام پرسنل ستادی و عملیاتی سازمان در ارتباط می باشد و استفاده از یک نرم افزار ساده، جامع و کاربرپسند User Friendly برای موفقیت اتوماسیون اداری در سازمان بسیار مهم است.

 

بخش های سیستم اتوماسیون اداری

همیشه مدیران نیازمند یک نرم افزار مفید و کاربردی هستند تا کارهای آنان را تسریع بخشیده و انجام مکاتبات را به راحتی برای آن ها انجام دهد.نرم افزار اتوماسیون اداری برای این کار طراحی شده است. این نرم افزار دارای بخش های مختلفی است که در زیر بدان ها اشاره می کنیم و این بخش ها شامل مواردی چون ،دبیرخانه و ﻓﺮم ﺳﺎز و ﻣﻮﺗﻮر ﮔﺮدش ﻓﺮم و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺟﻠﺴﺎت و ﺳﺎﻣﺎﻧﺪه و ﭘﺮﺗﺎل ﻣﮑﺎﺗﺒﺎت ﺑﺮون ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ و موارد دیگری است که در این جزوه درسی به صورت کامل به آنها پرداخته شد.

 

مزایا معایب استفاده از اتوماسیون اداری

اتوماسیون اداری این امکان را به وجود می آورد تا تمامی کار های اداری در هر زمانی و هر مکانی حتی در خارج از محل کار انجام شود.با استفاده از اتوماسیون اداری، می توان از زمان استفاده‌ ی بهینه داشت.مکاتبات کاغذی که حجم آن نیز قابل توجه می باشد حذف می شود که باعث صرفه جویی نیز خواهد شد.اسناد و سوابق در حجم و ابعاد کم تر و در عین حال امنیت بسیار بیشتر نگهداری می شوند و هر گاه نیاز به آن ها شد، به راحتی می‌توان به آن ها مراجعه کرد… از طریق لینک زیر میتوانید جزوه کتاب مکاتبات تجاری و گزارش نویسی مالی را به صورت رایگان دریافت کنید.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۱.۵ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Adobe PDF Reader استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا