دانلود رایگان پاورپوینت تئوری هنجاری

دانلود رایگان پاورپوینت تئوری هنجاری

دانلود رایگان پاورپوینت تئوری هنجاری

پاورپوینت تئوری هنجاری برای درس تئوری حسابداری

 

در پست قبلی سایت برای شما پاورپوینت تدوین سیاستهای حسابداری برای شما قرار دادیم که میتوانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید. و در این پست از سایت برای شما پاورپوینت تئوری هنجاری را قرار دادیم که در ۲۰ اسلاید برای درس تئوری حسابداری تهیه و تنظیم شده است. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان پاورپوینت تئوری هنجاری در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

سیستم حسابداری مبتنی قدرت خرید کنونی

که به این سیستم ,سیستم حسابداری مبتنی بر سطح عمومی قیمتها و سیستم حسابداری مبتنی بر دلار و یورو گفته می شود . سیستم حسابداری مبتنی بر قدرت خرید کنونی بر این دیدگاه استوار است:در دوره ای که قیمتها افزایش می یابند اگر قرار باشند یک شرکت بدون تعدیل کردن,سود محاسبه شده را بر اساس سیستم حسابداری مبتنی بر بهای تمام شده پرداخت کند ارزش واقعی آن کاهش خواهد یافت .یعنی با این ریسک روبروست که مقداری سرمایه را از دست خواهد داد .

 

نقاط ضعف:

استفاده کنندگان از صورتهای مالی نمی توانند این نوع گزارش را براحتی درک کنند احتمال دارد که برخی از آنان چنا ن بیندیشند که قیمتهای تغییر یافته نمی تواند تصور واقعی از ارزش اقلام مورد بحث را ارائه کند. دادهای جمع آوری شده در این سیستم نمیتواند بر تصمیم سرمایه گذاران اثر بگذارد.

 

سیستم حسابداری مبنی بر ارزش جاری

گونه ای متفاوتی از سیستم حسابداری مبتنی بر ارزش جاری وجود دارد که از نگهداشت سرمایه فیزیکی استفاده می کند. در اجرای این روش ارزش دارایها را بر مبنی هزینه جایگزینی تعیین میکند.سود عملیاتی نشان دهنده در آمد تحقق یافته است دیدگاه: می توان به این وسیله سود را محاسبه کرد که نشان دهنده حداکثر مبلغی است که می توان به سهام داران پرداخت کرد بدون اینکه ظرفیت عملیات تغییر کند

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۱.۵۶ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایلppt می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار PowerPoint استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا