دانلود رایگان پاورپوینت ریسک و ریسک گریزی

دانلود رایگان پاورپوینت ریسک و ریسک گریزی

دانلود رایگان پاورپوینت ریسک و ریسک گریزی

فصل شش درس تصمیم‌گیری در مسائل مالی

 

در پست قبلی سایت برای شما پاورپوینت سامانه مودیان مالیاتی را قرار دادیم که میتوانید آنها را به صورت رایگان از سایت دانلود کنید. و در این پست از سایت آی آر حسابداران برای شما پاورپوینت ریسک و ریسک گریزی را که توسط شریفه فولادی مهری مرادی فرد حیفا حمیدی در ۳۸ اسلاید تهیه شده است را قرار دادیم. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان در ادامه مطلب همراه باشید.

 

ریسک گریزی و ارزش مطلوبیت 

نرخ معادل اطمینان پرتفوی نرخی است که سرمایه گذاری های بدون ریسک نیازمند ارائه آن با اطمینان کامل هستند تا همانند پرتفوی پرمخاطره جذاب به نظر برسند. یک پرتفوی زمانی مطلوب است که بازده معادل اطمینان آن بیشتر از راهکار بدون ریسک باشد. یک سرمایه گذار ریسک گریز قانع ممکن است برای پرتفویی پرمخاطره، حتی پرتفویی با صرف ریسک مثبت، نرخ بازده معادل اطمینان که کمتر از نرخ بدون ریسک باشد، تعیین نماید که این امر منجر به نپذیرفتن پرتفوی توسط سرمایه گذار خواهد شد.

 

تئوری های پرتفوی مرتبط با ریسک

مبحث اول: مرتبط با اصول پایه است و بیانگر آن است که سرمایه گذاران از ریسک اجتناب نموده و متقاضی بازده و پاداش برای پذیرش سرمایه گذاری های پر مخاطره هستند. ( این پاداش به عنوان صرف ریسک درنظر گرفته می شود که از تفاوت نرخ بازده مورد انتظار و بازده سرمایه گذاری بدون ریسک موجود بدست می آید. مبحث دوم: ما را قادر می سازد تا مصالحه فردی سرمایه گذاران را بین ریسک و بازده مورد انتظار پرتفوی مورد سنجش قرار دهیم.

 

ریسک با چشم انداز ساده :

وجود ریسک بدین معناست که بیش از یک نتیجه ممکن وجود دارد. چشم انداز ساده، فرصت سرمایه گذاری است که ثروت اولیه مشخصی را در معرض ریسک قرار می دهد و صرفا دو نتیجه ممکن را به دنبال خواهد داشت.از طریق باکس زیر میتوانید این فایل پاورپوینت را به صورت رایگان دانلود کنید.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۲ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایلppt می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار PowerPoint استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا