دانلود رایگان پاورپوینت گزارش عملکرد مالی

دانلود رایگان پاورپوینت گزارش عملکرد مالی

دانلود رایگان پاورپوینت گزارش عملکرد مالی

استاندارد حسابداری شماره ۶ گزارش عملکرد مالی

 

در پست قبلی سایت برای شما پاورپوینت درس حسابداری بخش عمومی را قرار دادیم که میتوانید آن را به صورت رایگان از سایت دانلود کنید . در این پست از سایت فایل پاورپوینت رایگان پاورپوینت گزارش عملکرد مالی را برای شما قرار دادیم این فایل بر اساس استاندارد شماره ۶ در ۳۰ اسلاید تهیه و تنظیم شده است. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود پاورپوینت گزارش عملکرد مالی در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

اجزای تشکیل دهنده عملکرد مالی

بخشهای متعدد فعالیتهای واحد تجاری دارای  ویژگیهایی است که از نقطه نظر ثبات، مخاطره و قابلیت پیش بینی با هم متفاوت است و این امر افشای جداگانه اجزای تشکیل دهنده عملکرد مالی را در صورت سود و زیان و صورت سود و زیان جامع ایجاب می کند.بنابراین افشای جداگانه اجزای مذکور صرف نظر از ماهیت در صورتی ضرورت دارد که برای ارزیابی بعضی از جنبه های عملکرد مالی حائزاهمیت باشد.

 

نحوه انعکاس در صورتهای مالی

نتایج عملیات بخش متوقف شده از جمله سود یا زیان حاصل از واگذاری آن بخش به طور مجزا در صورت سود و زیان منعکس می شود. درآمدها و هزینه های بخش متوقف شده در سرفصلهای مربوط و ترجیحا در متن صورت سود و زیان جداگانه نمایش می یابد. همچنین سود یا زیان حاصل از واگذاری بخش متوقف شده پس از تهاتر ذخایر منتقل شده از سال قبل، پس از سود( زیان) عملیاتی منعکس می شود.

 

اشتباهات اساسی در گزارشگری مالی

اشتباهاتی که در دوره مالی جاری کشف شده و از چنان اهمیتی برخودار است که تصویرمطلوب صورتهای مالی منتشره یک یا چند دوره  مالی گذشته  را  مخدوش کرده  و  در  نتیجه  آن را  فاقد  اعتبار می سازد، به گونه ای که چنانچه این اشتباهات در زمان انتشار صورتهای مالی مربوطه کشف می شد، از انتشار صورتهای مالی حاوی چنین اشتباهاتی خود داری می گردید.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۲.۵ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایلppt می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار PowerPoint استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا