کاربرد نرم افزار سپیدار در شرکت های مختلف

کاربرد نرم افزار سپیدار در شرکت های مختلف

کاربرد نرم افزار سپیدار در شرکت های مختلف

 

نرم افزار حسابداری سپیدار یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار های حسابداری در کشور عزیزمان ایران می باشد و به همین خاطر تمامی دانشجویان و حسابداران و دانش آموزانی که قصد ورود به بازارکار حسابداری  را دارند باید به صورت کامل نحوه کار کردن با این نرم افزار را یاد بگیرند . به همین دلیل ما در آی آر حسابداران یک بسته آموزشی ۱۲ ساعته برای آموزش نرم افزار حسابداری قرار دادیم که میتوانید از این بسته آموزشی استفاده کنید. برای اطلاع از کاربرد نرم افزار سپیدار در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

کاربرد نرم افزار سپیدار ؟

نرم افزار سپیدار یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار های حسابداری می باشد که در شرکت های خدماتی ، بازرگانی ، تولیدی و پیمکانکاری کاربرد دارد و شامل بخش ها و ماژول های مختلفی می باشد که تمامی نیاز های حسابداران را برطرف میکند. در ادامه انواع شرکت های مختلفی که از نرم افزار سپیدار استفاده میکنند را بررسی میکنیم.

 

بسته پیمانکاری شرکت نرم افزاری سپیدار

بسته پیمانکاری نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار افزون بر سادگی، امکان ثبت، طبقه بندی و گزارش دهی از صورت هزینه، صورت وضعیت و تسویه حساب‌های مربوط به هر پروژه را با دقت و سرعت بسیار برای شما فراهم می کند؛ هم‌چنین ابزاری قدرتمند برای مدیریت مالی هم‌زمان چند پروژه پیمانکاری است که امکان محاسبه بهای تمام شده‌ی هر پروژه و قرارداد را در لحظه فراهم می کند.

 

بسته بازرگانی نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار

بسته بازرگانی نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار، کنترل موجودی انبار و محاسبه‌ی سود و زیان کالا را برای شما ساده می‌کند؛ با آگاهی از میزان و زمان سفارش هر کالا، می توانید کنترل دقیق‌تری بر موجودی انبار داشته باشید؛ هم‌چنین با آگاهی از کالاهای پرفروش و محاسبه‌ی سود به تفکیک هر کالا، می توانید کالاهای پرسود را شناسایی کنید و میزان سود شرکت را افزایش دهید. این بسته با ۵ سیستم، شامل حسابداری، دریافت و پرداخت، مشتریان و فروش، تامین کنندگان و انبار،دارایی ثابت، پاسخ‌گوی شرکت‌های بازرگانی است. ما در دوره آموزش نرم افزار سپیدار به صورت کامل نحوه کار با سیستم بازارگانی را آموزش دادیم

 

شرکت های خدماتی و نرم افزار سپیدار

بسته خدماتی نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار ، با کاربری ساده در ثبت اطلاعات مالی و کنترل میزان ورود و خروج نقدینگی، گزارش های دقیقی را درباره‌ی تمام عملیات مرتبط با چک‌های دریافتی و پرداختی برایتان فراهم می‌کند؛ هم‌چنین با در اختیار گذاشتن گزارش‌های مربوط به فروش خدمات، اطلاعات مالی منسجم و به‌هنگام را برای شما به ارمغان می‌آورد. این بسته با ۴ سیستم، شامل حسابداری، دریافت و پرداخت، فروش خدماتی، دارایی ثابت، پاسخ‌گوی شرکت‌های خدماتی است. آموزش گام به گام نرم افزار سپیدار به صورت فیلم آموزشی در سایت قرار گرفته که میتوانید آنها را مشاهده کنید.

 

شرکت های تولیدی (صنعتی) و کاربرد نرم افزار سپیدار همکاران سیستم

بسته تولیدی نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار ویژه صنایع مونتاژ و بسته بندی ، امکان محاسبه بهای تمام شده مواد اولیه را به سادگی در اختیار شما قرار می دهد. اطلاع از بهای تمام شده کالاها به شما کمک می کند تا از اتلاف منابع جلوگیری کنید، بر اساس برآورد دقیق هزینه‌‎های تولید نسبت به قیمت گذاری بهینه محصولات اقدام کنید و درنهایت، امکان رقابت پذیری محصولات خود را با سایر رقبا افزایش دهید. این بسته شامل ۷ سیستم حسابداری، دریافت و پرداخت، تولید، تامین کنندگان و انبار، مشتریان و فروش، حقوق و دستمزد و دارایی ثابت است که پاسخگوی شرکت های تولیدی در صنایع مونتاژ و بسته بندی است. ما فیلم آموزش کامل نرم افزار سپیدار را قرار دادیم که در این بسته تمامی بخش های این نرم افزار را آموزش دادیم و میتوانید برای یادگیری سریع و اصولی از این بسته استفاده کنید.

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر
    شرکت های معدنی و استخراجی از چه برنامه ی حسابداری استفاده می کنن؟

  2. با سلام خدمت استاد نبی زاده گرامی
    ببخشید استاد با گذروندن این دوره نرم افزار سپیدار رو کامل یاد می گیریم ؟
    چون من شنیدم سپیدار برای شرکت های خدماتی و تولیدی و بازرگانی فرق میکنه ، بخاطر همین الان شک کردم نکنه با تهیه این بسته فقط یه بخش شرکت بازرگانی یا خدماتی رو یاد بگیرم و تولیدی رو نگیرم یا بالعکس . لطفا یه توضیح در مورد جامع بودن این آموزش بفرمایید .

    1. سلام وقت بخیر
      در دوره سپیدار به صورت کامل آشنا میشید و یادمیگیرید چطور از نرم افزار سپیدار برای تمامی شرکت ها استفاده کنید .
      در این دوره به صورت کامل بخش های مربوط به شرکت های بازرگانی و خدماتی و تولیدی آموزش داده میشه و تمامی ماژول های مرتبط هم به صورت کامل آموزش داده می شود . برای مشاهده توضیحات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید و در صفحه مربوط به دوره سپیدار توضیحات را بررسی کنید و از طریق همون صفحه هم اون رو تهیه کنید
      https://www.irhesabdaran.ir/sepidar
      سربلند و سلامت باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا