سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری 1402 – 1401- 1400

سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری 1402 - 1401- 1400

دانلود رایگان سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۲

سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱- ۱۴۰۰

 

یکی از مهم ترین کنکور های که دانشجویان حسابداری بعد از پایان مقطع کاردانی و در دوره تحصیل خود دارند کنکور کارشناسی است. و طی سال های اخیر بیش از حد درخواست و کامنت و تماس های از داوطلبین این کنکور ها داشتیم در خصوص قرار دادن نمونه سوالات مربوط به کنکور های سال های گذشته برای این آزمون حسابداری که در این پست از سایت میخواهیم با این دسته از کاربران گپ و گفتی داشته باشیم.

 

در طی سال های اخیر کنکور کارشناسی به دو دسته تقسیم شد !

در طی سال های اخیر کنکور های مقطع کارشناسی یا همان کنکور کاردانی به کارشناسی به دو دسته با آزمون و بدون آزمون تقسیم شده است. که مثلا برای امثال (۱۴۰۲) و سال های قبل کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی بوده است. حالا به نظرتان این خوب است یا بد ؟ در ادامه مطلب در این خصوص صحبت میکنیم.

 

آیا بر اساس سوابق تحصیلی خوب است یا بد ؟

به نظر من اگر این آزمون مثل سال های قبل برگزار می شد به مراتب بهتر بود و هر شخص میتوانست با تلاش و کوششی که دارد خود را برای قبولی در آزمون ها اماده کتد. و دلیل این حرفم هم این است که شرایط در زمان تحصیل برای همه برابر نیست ولی به هرحال این نظر من است و از شما دوست گرامی میخواهم نظرتان را در این خصوص در پایین همین پست برای ما اراسال کنید.

 

چطور با سوابق تحصیلی قبول در آموزشکده ها و دانشکده های فنی قبول شویم ؟

شما باید در زمانبندی های کنکور که اعلام می شود ثبت نام های خود را انجام دهدید و اطلاعات مربوط به معدل دوره کاردانی و دانشکده یا دانشگاه کاردانی خود را وراد کنید و بعد از آن سازمان سنجش با توجه به سطح معدل ها و رقابت های که بررسی میکند معدل های بالاتر و بهتر را به عنوان قبولی های هر دانشگاه پذیرش می کند. که شما در زمان اعلام نتایج میتوانید وارد بخش مشاهده کارنامه مربوط به مقطع خود شوید و کارنامه خود را ببینید.

 

در کانال تلگرام سایت عضو شوید حتما !

اگر داوطلب کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری هستید پیشنهاد میکنم حتما ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید و پیشنهاد می کنم حتما در کانال تلگرم سایت به آیدی irhesabdaran  عضو شوید. ما آخرین اطلاعیه ها و اخبار و مقالاتی که برای موفقیت در بازارکار حسابداری نیاز دارید را از طریق برای شما منتشر میکنیم که بدون شک باعث پیشرفت شما خواهند شد

 

اگر شما هم سوالی دارید بپرسید !!!

من سعی کردم سوالات متداول این ایام کاربران را در این پست جواب بدهیم و امیدوارم که این پست برای شما مفید باشه و اگر سوالی داشتید میتونید از طریق بخش کامنت های همین پست سوالات خودتون رو بپرسید و ما هم سعی میکنیم در کمترین زمان ممکن به آنها جواب بدهیم.

 

سربلند و سلامت باشید

سید عارف نبی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا