دانلود رایگان کتاب دانش تخصصی (حسابداری)

دانلود رایگان کتاب دانش تخصصی (حسابداری)

دانلود رایگان کتاب دانش تخصصی (حسابداری)

دانلود رایگان کتاب دانش تخصصی رشته حسابداری

 

در این بخش از سایت دانشجویان و دانش آموزان حسابداری ایران قصد داریم یکی از کتاب های مقطع دیپلم حسابداری را برای شما قرار بدهیم. در پست های قبلی سایر کتاب های حسابداری را قرار دادیم که میتوانید به صورت کاملا رایگان از سایت آی آر حسابداران دانلود کنید. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود فایل پی دی اف این کتاب با ما همراه باشید.

 

سرفصل های کتاب دانش تخصصی (حسابداری)

  • پودمان اول: ارائه صورت معاملات فصلی
  • پودمان دوم: اعتبارات اسنادی
  • پودمان سوم: حسابداری سرمایه گذاری ها
  • پودمان چهارم: صورت های مالی
  • پودمان پنجم: کسب اطلاعات فنی
  • فهرست منابع

 

آموزش صفر تا هزار اکسل در حسابداری

اگر حسابدار هستید یا دانشجو یا دانش آموز یا حسابرس و مدیر مالی هستید باید این را بدانید که حتما باید نرم افزار اکسل را به صورت کاملا حرفه ای یادبگیرید . یکی از بهترین روش ها برای یادگیری این نرم افزار تهیه دوره های مربوط به آموزش اکسل در حسابداری می باشد که ما در همین سایت یک دوره کاملا جامع به نام آموزش جامع اکسل در حسابداری تهیه و تنظیم کردیم که در حال حاضر با تخفیف بسیار ویژه ارایه می شود و به شما توصیه میکنیم  حتما توضیحات این دوره را بررسی کنید.

 

صورت معاملات فصلی

در راستای ارائه خدمات الکترونیکی دستورالعمل اجرایی موضوع ماده ۱۶۹ قانون مالیات های مستقیم، سامانه معاملات فصلی ایجاد گردید که توسط مؤدیان مالیاتی نسبت به ثبت و ارسال اطلاعات معاملات فصلی اقدام نمایند. که این امر موجب شفافیت اقتصادی، نظم مالی، افزایش درآمدهای مالیاتی، جلوگیری از فعالیت های سودجویانه و فرار مالیاتی خواهد شد که نقش انکارناپذیری در توسعه اقتصادی کشور دارد لذا لازم است این موضوع در سطوح جامعه آموزش و فرهنگ سازی گردد. ضمنا دوره آموزش صورت معاملات فصلی به صورت صفر تا صد در سایت قرار گرفته است.

 

سرمایه گذاری های سریع المعامله در بازار:

نوعی سرمایه گذاری است که دارای بازاری فعال، آزاد و قابل دسترس بوده و عموم افراد بتوانند وارد بازار شده یا از آن خارج شوند. قیمت های معاملاتی در این نوع بازار معلوم و مشخص است. سرمایه گذاری در سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار یک نوع سرمایه گذاری سریع المعامله در بازار محسوب می شود.

 

سایر سرمایه گذاری ها:

شامل سرمایه گذاری هایی است که به صورت خرید سهام سایر واحدهای تجاری و یا سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت بانکی می باشد. لازم به ذکر است سرمایه گذاری سریع المعامله در بازار می تواند در قالب کوتاه مدت یا بلند مدت طبقه بندی شود. بنابراین سریع المعامله بودن ارتباطی با طبقه بندی سرمایه گذاری در قالب کوتاه مدت یا بلند مدت ندارد.

 

توجه: کاربران گرامی لطفا ادرس سایت را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۳ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارAdobe PDF Reader l استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام ممنون از زحماتتون لطف راهنمایی کنید برای عمومی و اختصاصی آموزش پرورش چی بخونیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا