زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

زمانبندی کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 به همراه مشاوره و مطالب رایگان

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1402

زمانبندی کنگور کاردانی به کارشناسی حسابداری سال ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۲

 

در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران قصد داریم در خصوص کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری سال ۱۴۰۲ صحبت کنیم و مطالب کمک آموزشی را برای داوطلبین این کنکور ارایه کنیم. برای مطالعه در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

زمانبندی کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

زمان ثبت نام در این کنکور ۱۴۰۲/۳/۲۸تا ۱۴۰۲/۴/۴ است و زمان برگزاری آزمون هم ۳ شهریور ماه امسال و هم زمان با کنکور کاردانی فنی می باشد. زمان اعلام نتایج همچنان مشخص نیست ولی به محض اطلاع از زمان اعلام نتایج در همین صفحه اطلاع رسانی می شود.

زمان ثبت نام در کنکور ۱۴۰۲/۳/۲۸تا ۱۴۰۲/۴/۴
زمان برگزاری کنکور جمعه ۳ شهریور ماه

 

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

معمولا یک ماه بعد از کنکور کاردانی به کارشناسی نتایج و کارنامه های آنها توسط سازمان سنجش کشور منتشر می شود و بعد از آن داوطلبینی که نمره قبولی را کسب کرده اند میتوانند برای ثبت نام و پذیرش در آموزشکده ها و دانشکده های فنی اقدام کنند. احتمالا نتایج امسال در هفته اول مهر ماه منتشر می شود که ما به محض اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج از طریق شبکه های اجتماعی سایت آی آر حسابداران اطلاع رسانی میکنیم. به همین خاطر پیشنهاد میکنم حتما در شبکه های اجتماعی سایت عضو شوید.

زمان دقیق اعلام نتایج کنکور کارشناسی  ۱۴۰۲ http://www.telegram.me/irhesabdaran

 

منابع کنکور کاردانی به کارشناسی برای سال هزار و چهارصد و دو

منابع دقیق کنکور کاردانی به کارشناسی برای تمامی رشته ها هرساله در دفترچه راهنمای ثبت نام مشخص می شود. که داوطلبین رشته های مختلف میتوانند با مراجعه به دفترچه راهنما اطلاعات مربوط به به منابع را مشاهده کنند. اما دانشجویان حسابداری میتوانند با بررسی پست : منابع کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری آنها را در سایت بررسی کنند.

 

نمونه سوالات برای داوطلبین کنکور کاردانی به کارشناسی

مسلما داوطلبین کنکور بعد از مطالعه منابع اصلی نیاز دارند که نمونه سوالاتی را بررسی و با آنها آشنا شوند. بهترین نمونه سوالات برای هر رشته ای که با آزمون می باشد ، سوالات کنکور های سال های قبل است. شما میتوانید دفترچه سوالات سال های قبل را تهیه و از آنها برای یادگیری و اشنایی با نمونه سوالات استفاده کنید. داوطلبین رشته حسابداری میتوانند از طریق بخش سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری این دفترچه ها را به همراه پاسخنامه به صورت رایگان از سایت دانلود کنند.

 

آشنایی با درصد های قبولی در آموزشکده ها و دانشکده های فنی

برای آشنایی با درصد و رتبه های مورد نیاز برای قبولی در دانشکده های و آموزشکده های فنی میتوانید کارنامه های قبولی سال های قبل را در سایت بررسی کنید. اما در نظر داشته باشید این رتبه ها و درصد ها هرساله بر اساس سطح دانش و سواد داوطلبان میتواند متغیر باشد. اما بر اساس تجربه ای که در طی سال های اخیر داشتیم معمولا یکسان یا نزدیک به هم می باشد. اگر شما داوطلب رشته حسابداری می باشد میتوانید در بخش مشاوره کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری مصاحبه ها و کارنامه های قبولی را مشاهده و بررسی کنید.

 

پاسخگوی تمام سوالات شما هستیم

اگر سوالی در این خصوص دارید میتوانید از طریق بخش کامنت های همین پست سوالات خودتون رو بپرسید تا در کمترین زمان ممکن به آنها جواب بدهیم.

با آرزوی موفقیت برای شما

سید عارف نبی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا