دانلود رایگان پاورپوینت جهانی سازی استانداردهای حسابداری

دانلود رایگان پاورپوینت جهانی سازی استانداردهای حسابداری

دانلود پاورپوینت جهانی سازی استانداردهای حسابداری

پاورپوینت جهانی سازی استانداردهای حسابداری باید ها و نبایدها

 

در پست های قبلی در بخش پاورپوینت های حسابداری برای شما تعداد زیادی از پاورپوینت های دروس کارشناسی ارشد را قرار دادیم و در این پست هم برای شما پاورپوینت هماهنگ سازی و جهانی سازی استانداردهای حسابداری را آماده کردیم . پاورپوینت جهانی سازی استانداردهای حسابداری باید ها و نبایدها در ۱۷ اسلاید تهیه و تنظیم شده است . که پیشنهاد میکنم برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود این فایل پاورپوینت در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید

 

مقدمه پاورپوینت جهانی سازی استانداردهای حسابداری باید ها و نبایدها

در دو دهه گذشته تجارت و سرمایه گذاری بین المللی به ویژه توسط شرکت های آمریکایی، گسترش بسیاری یافته است. این در حالی است که سرمایه گذاری شرکت های خارجی در آمریکا نیز، افزایش یافته و این موضوع  باعث ایجاد انگیزه هایی برای یکنواخت کردن استاندارد های حسابداری در سطح بین المللی شده است در این راستا هیات تدوین استاندارد های بین المللی و آمریکا پروژه جدیدی را برای تجدید نظر در چارچوب مفهومی حسابداری و گزارشگری مالی آغاز کرده اند.

 

هدف تحقیق

هدف این پروژه، تدوین چهارچوب مفهومی مشترک برای گردآوری استاندارد های حسابداری مشترک در سطح بین المللی است. یکی از موضوعات مطرح در این تجدید نظر، جایگزین کردن هر چه بیشتر ارزش های متعارف به جای بهای تمام شده تاریخی در گزارش های مالی است. از این رو، در ویژگی های کیفی اطلاعات حسابداری در چارچوب مفهومی مشترک، محافظه کاری با احتیاط حذف شده است. همچنین به جای ویژگی قابلیت اتکا از واژه بیان صادقانه استفاده می شود.گزارش دهی درباره وظیفه مباشرت مدیر، از اهداف گزارشگری مالی حذف و به جای آن بر دیدگاه سودمندی برای تصمیم گیری،تاکید شده است .

 

نظر موافقان

گسترش و پیچیدگی مبادلات در بازارهای جهانی، موجب پدیدار شدن استانداردهای حسابداری پیچیده است. آنها معتقدند هیات های تدوین استانداردهای حسابداری می توانند از طریق ایجاد نظام یکپارچه در سطح بین المللی، پیچیدگی استانداردهای حسابداری را کاهش و آن را ساده کنند. استانداردهای یکپارچه و ساده حسابداری موجب کاهش هزینه های مرتبط با گزارشگری مالی شده و تقاضا برای آن استانداردها را افزایش می دهد در غیاب استانداردهای یکپارچه حسابداری،به طور مثال: اگر شرکتی بخواهد از یک بانک خارجی وام بگیرد، باید صورتهای مالی خود را مجددا بر اساس استانداردهای مورد تایید آن بانک تهیه و به تایید حسابرس برساند. این خود باعث می شود که هزینه های مرتبط با تهیه و ارائه صورتهای مالی افرایش یابد.

 

ارزش های متعارف

ارزش های متعارف مستلزم قضاوت مدیر است و توان اجتناب ناپذیری برای دستکاری آن وجود داشته و قابلیت اتکای آن پایین است. اگر چه استفاده از ارزش های متعارف، مربوط بودن اطلاعات حسابداری را افزایش می دهد، اما به نظر می رسد قابلیت اتکا، تأیید پذیری و قابلیت حسابرسی را کاهش می دهید چگونه می توان اظهار نظر حسابرسی را در زمینه ارقامی ارزیابی کرد که با قضاوت مدیران به دست آمده است. حذف محافظه کاری و روی آوردن به ارزش های متعارف، این انگیزه را در مدیران به وجود می آورد تا آنها در برآوردهای ارقام حسابداری به طور جانبدارانه عمل کرده و بی طرفی با رعایت نکنند.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۰.۲ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایلppt می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار PowerPoint استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا