دانلود کتاب مالیه عمومی رشته حسابداری

دانلود کتاب مالیه عمومی

کتاب مالیه عمومی رشته حسابداری

دانلود رایگان جزوه کتاب مالیه عمومی استاد کامران فقیهی

جزوه درس کتاب مالیه عمومی
فرمت این فایل   پی دی اف
تهیه و تنظیم /تالیف کامران فقیهی
کیفیت-تعداد صفحات تایپ شده-۱۳۶ صحفه

در پست قبلی برای شما کتاب پول و ارز و بانکداری دکتر جمشید پژویان را آماده کردیم و در این پست از سایت حسابداری برای شما جزوه و کتاب مالیه عمومی کامران فقیهی را قرار دادیم . این فایل یکی از بهترین کتاب ها و جزوات موجود در خصوص درس مالیه عمومی رشته حسابداری می باشد برای مشاهده توضیحات بیشتر در خصوص کتاب مالیه عمومی در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

توضیحات تکمیلی کتاب مالیه عمومی استاد کامران فقیهی :

کتاب مالیه ی عمومی به بررسی عملیات و فعالیتهای اقتصادی دولت، چگونگی این فعالیتها و تاثیر آن بر بخش خصوصی میپردازد. برخی از تیترهای این کتاب عبارتند از: تقسیم بندی دولت ها از جهت مالیه عمومی، عوامل موثر در دخالت دولت، تشابهات مالیه عمومی و خصوصی، ارتباط مالیه عمومی با برخی از علوم: ( اقتصاد، سیاست، حقوق ) ، اهداف و وظایف مالیه عمومی، موانع عمده سیاست تثبیت اقتصادی، نقش دولت در اقتصاد از دیدگاه های مختلف، اصول مالیه نوین، تعادلهای اساسی اقتصاد ،مراحل رشد اقتصادی، رفاه اجتماعی و شاخصهای آن در ایران ،توزیع درآمد های دولت، کالاهای عمومی و کالاهای خصوصی، فقر چیست و خط فقر کدامست؟، معیارهای سنجش نقش دولت ،تفاوت عوارض و مالیات ،کشش عرضه و تقاضا، تقسیم بندی مالیاتها از دیدگاه اقتصاد خرد ،طبقه بندی یارانه ها، پولشویی چیست؟، حذف صفر از پول ملی ،انواع رانت ،حفره های دولت و.این کتاب توسط استاد کامران فقیهی تهیه و تنظیم وتدوین شده.برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود کتاب مالیه عمومی رشته حسابداری در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید .

 

پولشویی و راه های مبارزه با پولشویی :

تعاریف متعددی درباره جرم پول شویی وجود دارد که کمابیش از نظر معنی قابل انطباق به نظر می رسد. هر چند جوهره تعریف پول شویی ناظر است به انجام عملیات برای پنهان نمودن سرچشمه غیر قانونی مال به نحوی که ظاهری قانونی به خود بگیرد.لیکن دو تعریف زیر به لحاظ آنکه فرآیند پول شویی را با اقتصاد غیر رسمی ارتباط داده است از اهمیت بسیار برخوردار است… برای مشاهده ودانلود پروژه مالی بررسی پولشویی و راه های مبارزه با آن روی لینک رو به رو کلیک کنید …(ادامه مقاله پولشویی …)

 

توجه:کاربران گرامی لطفا ادرس سایت را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :  ۳.۷۴ مگابایت
» رمز فایل : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل PDF می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارAdobe PDF Readerاستفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
کپی برداری از مطالب تنها با اجازه مدیر امکان پذیر می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا