دانلود رایگان پاورپوینت مالیات های انتقالی

دانلود رایگان پاورپوینت مالیات های انتقالی

دانلود رایگان پاورپوینت مالیات های انتقالی

 

در پست قبلی برای شما پاورپوینت دارایی های ثابت را قرار دادیم که میتوانید آن را به صورت رایگان از سایت دریافت کنید و در این پست از سایت دانشجویان حسابداری ایران برای شما پاورپوینت مالیات های انتقالی را قرار دادیم این فایل پاورپوینت توسط سمیرا گودرزی، سهیلا لرستانی در ۴۴ اسلاید تهیه و تنظیم شده است. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود این فایل در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

مقدمه پاورپوینت مالیات های انتقالی

تفاوت بین حسابداری مالی و حسابداری مالیاتی موجب اختلاف بین مبالغ سود قبل از مالیات می شود.در این مورد دو نوع تفاوت وجود دارد،تفاوت دائمی بدلیل اختلاف بین روشهای محاسبه وتفاوت موقت به دلایل تفاوت زمان بندی و ارزشیابی و این پرسش را بوجود آورده که آیا لازم است مبالغ واقعی پرداخت مالیات به عنوان هزینه گزارش شود یا مانند سایر هزینه ها ،تحقق هزینه مالیات بجای پرداخت واقعی آن ملاک قرار گیرد؟…

 

مالیات های انتقالی و چارچوب نظری

بعد از مقایسه روش های مختلف برای محاسبه بدهی مالیاتی انتقالی ، هیات استانداردهای حسابداری مالی روشی اتخاذ کرد و آن را روشی مبتنی بر دارایی ها – بدهی ها نامید، که در اجرای این روش تخصیص مالیات میان دوره ای با چاچوب نظری رابطه ای تنگاتنگ دارد. روش مذبور مفیدترین و قابل درک ترین اطلاعات را ارائه می کند و همچنین در مقایسه با سایر روشها از پیچیدگی کمتری برخوردار است.

 

تخصیص طی دوره مالیات

چنانچه مفهوم شمول کلی سود ( سود جامع ) به طور کامل پذیرفته شود ، تخصیص مالیات بین صورت سود و زیان و صورت سود ( زیان ) انباشته ضرورتی نخواهد داشت اما بر اساس استانداردهای اغلب کشورها ، سودها یا زیان های غیر مترقبه باید به طور جداگانه در صورت سود و زیان منعکس شود . همچنین برخی از اصلاحات دوره های قبل نیز باید به عنوان تعیین مانده سود ( زیان ) انباشته ابتدای دوره مربوط گزارش گردد . در این قبیل موارد ، تخصیص طی دوره مالیات در صورت سود و زیان و یا بین صورت سود و زیان و صورت سود (زیان) انباشته می تواند سود خالص عملیاتی را قابل فهم تر کند .

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۰.۳۳۳ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایلppt می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار PowerPoint استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا