آموزش دریافت کلیدهای سامانه مودیان + فیلم

آموزش دریافت کلیدهای سامانه مودیان (CSR) + فیلم

آموزش دریافت کلیدهای سامانه مودیان + فیلم

آموزش دریافت کلید های عمومی ، خصوصی ، احراز هویت سامانه مودیان

 

در پست قبلی از سایت نحوه ارسال صورت حساب با نرم افزار های حسابداری به سامانه مودیان مالیاتی را آموزش دادیم و به درخواست کاربران در این پست از سایت برای شما مراحل دریافت کلیدهای سامانه مودیان را آموزش دادیم. برای مشاهده توضیحات و دانلود فیلم مراحل دریافت کلیدهای سامانه مودیان در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

انواع کلید های سامانه مودیان مالیاتی :

  • کلید خصوصی: به کلید مخفی گفته میشود که توسط هر دو طرف، یعنی فرستنده و گیرنده، برای تکنیک رمزگذاری یا رمزگشایی استفاده میگردد. فرستنده باید کلید مخفی و الگوریتم رمزگذاری را تنها برای رمزگذاری استفاده نماید، در حالی که برای رمزگشایی، گیرنده از این کلید و الگوریتم رمزگشایی استفاده می کند.
  • کلید عمومی: یک نوع کلید دیگر برای رمز گزاری میباشد که قبل از ارسال داده ها به سروری که گواهی در آن نصب شده است استفاده می شود. برای هر کاربر اینترنتی که اطلاعاتی را در یک سایت ایمن شده توسط گواهی ارسال می کند، ارسال می شود، کد CSR همراه با کلید خصوصی تولید می شود.
  • (CSR) یا گواهی امضاء دیجیتال یا احراز هویت: که همان گواهی کلید عمومی هم نام دارد، حاوی کلید عمومی، اطلاعات صاحب کلید، تاریخ انقضا و امضای دیجیتال صادرکننده گواهی است. گواهی دیجیتال توسط سازمانی که امکان ارائه امضای دیجیتال را فراهم می‌کند، صادر می‌شود. در ادامه میتوانید نحوه تنظیم و دریافت این کلید ها را آموزش ببینید.

 

 فیلم آموزش دریافت کلیدهای سامانه مودیان (CSR)

دانلود فیلم آموزشی مربوطه – کلیک کنید

 

سریع ترین روش دریافت کلید های سامانه مودیان

برخی از سایت های شرکت های نرم افزاری روش های سریع و بدون دردسری برای تهیه این کتاب ها ارایه کردند که در این فیلم آموزشی نحوه دریافت کلید های مربوطه از طریق سایت نرم افزار حسابداری صدگان را ارایه کردیم. همچنین میتوانید با شرکت در دوره آموزش سامانه مودیان مالیاتی صفر تا صد قوانین و نحوه عملکرد این سامانه را به بهترین شکل اموزش ببینید.

 

🟨🔰🟨لطفا نظرات خود را در خصوص این ابزار و این فیلم آموزشی از طریق بخش نظردهی زیر برای ما ارسال کنید. نظرات شما باعث دلگرمی ما و ارایه پست های بیشتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا