آموزش محاسبه حق سنوات در اکسل (فیلم)

فیلم آموزش محاسبه حق سنوات در اکسل

فیلم آموزش محاسبه حق سنوات در اکسل

چطور حق سنوات کارگران را در نرم افزار اکسل محاسبه کنیم؟

 

در پست قبلی سایت برای شما اکسل محاسبه حق سنوات را قرار دادیم که میتوانید همین الان به صورت کاملا رایگان از سایت دانلود کنید و در این پست از سایت دانشجویان حسابداری قصد داریم به شما اموزش بدهیم که چطور در نرم افزار اکسل حق سنوات کارگران را محاسبه کنید. برای مشاهده این آموزش در ادامه این پست با ما همراه باشید.

 

حق سنوات چیست ؟

حق سنوات یکی از مزایای غیر مستمر است که کارفرما باید در پایان هر سال یا در پایان قرار داد به کارگران پرداخت کند و برای هر سال کارکرد معادل حقوق یک ماه می باشد و اگر کارگری کمتر از یک سال در کارگاهی کارکرده باشد باید به نسبت کارکرد حق سنوات آن محاسبه و پرداخت شود. ما در پست دیگری با عنوان صفر تا صد حق سنوات تمامی مواردی که نیاز به یادگیری در این خصوص دارید را آموزش دادیم که اگر نیاز است در خصوص این موضوع اطلاعاتی بیشتری داشته باشید حتما آن پست را مشاهده کنید.

 

اکسل پیش نیاز اصلی تمامی شاخه های حسابداری

اکسل یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای صفحه‌گسترده و محاسباتی است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. این نرم‌افزار به کاربران امکان می‌دهد تا اطلاعات را در جداول ساختارمند و قابل فهمی ذخیره و مدیریت کنند. با استفاده از فرمول‌ها و عملکردهای متنوع اکسل، کاربران قادرند به طور خودکار محاسبات پیچیده‌ای انجام دهند و داده‌ها را تحلیل کنند. همچنین، اکسل به کاربران امکان می‌دهد تا نمودارها و نمایش‌های دیگری از داده‌ها ایجاد کنند، که کمک می‌کند تا الگوها و روندهای مختلف را به وضوح ببینند و تصمیم‌گیری‌های بهتری انجام دهند. اگر قصد یادگیری اکسل و کاربرد آن در حسابداری را دارید ما دوره آموزش اکسل در حسابداری را پیشنهاد میکنیم.

 

فیلم آموزش محاسبه حق سنوات در اکسل

دانلود رایگان فیلم آموزش – کلیک کنید

 

فرمول نویسی محاسبه حق سنوات در اکسل

فرمول محاسبه مالیات حق سنوات در اکسل بسیار ساده است. ما ابتدا یک جدول طراحی میکنیم که شامل اطلاعات کارگران و کارکرد های آنها در اکسل می باشد و بعد در یک جدول دیگر یا در یک ستون حقوق آخرین ماه کارکرد کارگر را تقسیم میکنیم بر تعداد روز های سال که در این فیلم به صورت پیشفرض عدد ۳۶۵ می باشد و بعد در روز های کارکرد کارگر در سال ضرب میکنیم. پیشنهاد میکنم فیلم را به صورت کامل مشاهده کنید.

 

آموزش صفر تا صد حسابداری حقوق و دستمزد

اگر قصد یادگیری حسابداری حقوق و دستمزد از صفر تا صد را دارید ما بهترین پیشنهاد را برای شما داریم. دوره آموزش حسابداری حقوق و دستمزد یکی از دوره های است که توسط آی آر حسابداران تهیه و تنظیم شده است و در این دوره حسابداری حقوق و  دستمزد را به همراه تمامی نکات مالیاتی و بیمه به زبان ساده آموزش دادیم که در حال حاضر میتوانید با یک تخفیف ویژه و عالی شرکت کنید. حتما توضیحات دوره را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا