دانلود رایگان پاورپوینت بودجه بندی بر مبنای فعالیت

دانلود رایگان پاورپوینت بودجه بندی بر مبنای فعالیت

دانلود رایگان پاورپوینت بودجه بندی بر مبنای فعالیت

فصل پنج کتاب حسابداری مدیریت استراتژیک نوشته دکتر محمد نمازی

 

در پست قبلی سایت آی آر حسابداران برای شما آموزش کلید های میانبر اکسل را قرار دادیم که پیشنهاد میکنم حتما اون پست را ببینید و در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری برای شما پاورپوینت بودجه بندی بر مبنای فعالیت را که مربوط به فصل ۵ کتاب حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر نمازی است را قرار دادیم . برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان این فایل در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

بودجه بندی بر مبنای فعالیت (ABB) :

بودجه یک ابزار حسابداری است که شرکت ها از آن برای برنامه ریزی و کنترل مواردی که موجب موفقیت تجاری شرکت میشود استفاده میکنند.بودجه فراهم کننده معیارهایی از نتایج مالی است که انتظار میرود با فعالیت های برنامه ریزی شده کسب شود و اهداف مالی آینده را ترسیم میکند.از بودجه زمانی استفاده میشود که منافع احتمالی بودجه بیش از هزینه های آن باشد.

 

هدف اصلی ABB :

برقراری یک رابطه مستقیم بین تخصیص منابع از طریق بودجه و عملکرد است.   اساس بودجه بندی بر مبنای فعالیت (ABB) ، سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) است که ضمن در نظر گرفتن محصول و خدمات ، فعالیت های مرتبط با آنها را شناسایی و پس از آن منابع لازم برای این فعالیت ها برآورد میشود.

 

تغییر سیستم بودجه ریزی در ایران :

با نیاز به تحول به تدوین برنامه های هفت گانه با رویکرد مدیریت دولتی به نتیجه محوری بجای کنترل فرایند ها اقدام شد. در برنامه ی پنچ ساله ی چهارم توسعه نیز به این موضوع توجه شد (مواد ۱۳۴ و ۱۳۸ ) که رویکرد این حکم رویکرد حسابداری قیمت تمام شده نیست بلکه رویکرد مدیریت قیمت تمام شده است ، که با اعطای اختیار مالی و نیروی انسانی به مدیران امکان افزایش بهره وری را فراهم میکند.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۰.۳۳۳ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایلppt می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار PowerPoint استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا