ثبت روزنامه حقوق و دستمزد + (فیلم آموزشی)

ثبت روزنامه حقوق و دستمزد + (فیلم آموزشی)

ثبت روزنامه حقوق و دستمزد

فیلم آموزش ثبن سند حقوق و دستمزد در سیستم و دفاتر

 

در پست قبلی سایت فیلم آموزش محاسبه حق سنوات را برای شما قرار دادیم که میتوانید به صورت رایگان مشاهده و یا دانلود کنید و در این پست به درخواست کاربران آموزش ثبت روزنامه حقوق و دستمزد را قرار دادیم. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود این فیلم در ادامه با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

ثبت سند حقوق و دستمزد

یکی از مهم ترین ثبت های حسابداری که حسابداران باید به صورت کامل با آن آشنایی داشته باشند ثبت روزنامه حقوق و دستمزد پرسنل می باشد و حسابداران باید در پایان هر ماه و بعد از انجام محاسبات حقوق آن را در دفتر روزنامه و یا سیستم حسابداری خود وارد کنند. اگر با نحوه تحریر دفاتر آشنا نیستید پیشنهاد میکنم حتما آموزش دفترنویسی در حسابداری را بررسی کنید.

 

ثبت سند های حسابداری در سطح حساب ها

ما سه گروه حساب داریم. حساب های کل و حساب های معین و حساب های تفصیل که در سند حقوق و دستمزد باید این موارد به صورت کامل رعایت شود. ما در این فیلم آموزشی سند حقوق و دستمزد را در سطح کل و معین انجام دادیم و همچنین برای گروه تفصیل حساب ها هم مثال زدیم. اگر نیاز هست بیشتر در این خصوص بدانید میتوانید آموزش کدینگ در حسابداری را به صورت کاملا رایگان مشاهده کنید تا هم با بحث کدینگ در حسابداری آشنا شوید و هم سطح حساب ها را بشناسید.

 

فیلم آموزش ثبت روزنامه حقوق و دستمزد

دانلود این فیلم آموزشی – کلیک کنید

 

تصویر سند حسابداری حقوق و دستمزد در دفاتر شرکت :

تصویر سند حسابداری حقوق و دستمزد در دفاتر شرکت :

 

حساب های مربوط به پرداختتی ( سایر حساب های پرداختنی)

در بخش بستانکار (سایر حساب های پرداختنی) گروهی از حساب ها با ماهیت بستانکار را داریم که بعد از اینکه مبلغ مربوط به آنها پرداخت شده است با یک ثبت دیگر بدهکار می شوند و حساب وجه نقد و بانک بستانکار می شود. دقت کنید هر گروه از حساب های مربوطه که پرداخت شده است باید مطابق با توضیحات ثبت را در سیستم حسابداری خود وارد کنید.

 

ثبت سند حقوق و دستمزد در نرم افزار هلو

در فیلم بالا به صورت کامل با ثبت سند حسابداری حقوق و دستمزد آشنا شدید و حالا نیاز است که یاد بگیرید چطور سند های خود را در نرم افزار حسابداری هلو وارد کنید. برای آشنایی با این موضوع پیشنهاد میکنم فیلم آموزش ثبت سند در نرم افزار هلو را مشاهده کنید. این فیلم به صورت رایگان ارائه شده است.

 

آموزش صفر تا صد حسابداری حقوق و دستمزد

اگر قصد یادگیری حسابداری حقوق و دستمزد از صفر تا صد را دارید ما بهترین پیشنهاد را برای شما داریم. دوره آموزش حسابداری حقوق و دستمزد یکی از دوره های است که توسط آی آر حسابداران تهیه و تنظیم شده است و در این دوره حسابداری حقوق و  دستمزد را به همراه تمامی نکات مالیاتی و بیمه به زبان ساده آموزش دادیم که در حال حاضر میتوانید با یک تخفیف ویژه و عالی شرکت کنید. حتما توضیحات دوره را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا