دانلود رایگان پاورپوینت روش تحقیق در علوم اجتماعی

دانلود رایگان پاورپوینت روش تحقیق در علوم اجتماعی

دانلود رایگان پاورپوینت روش تحقیق در علوم اجتماعی

 

در پست قبلی برای شما کتاب و جزوه روش تحقیق در حسابداری را برای شما قرار دادیم که میتوانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید و در این پست از سایت برای شما پاورپوینت روش تحقیق در علوم اجتماعی را آماده کردیم که این فایل پاورپوینت شامل ۳۳ اسلاید می باشد که توسظ ستار زلقی تهیه و تنظیم شده است. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان این فایل با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

مفهوم سازی در روش تحقیق

بیان مفهومی پدیده های موضوع تحقیق مفهوم سازی نامیده میشود و یکی از ابعاد اصلی مدل تحلیلی است. بدون بیان مفهومی پدیده ها کار ساختن مدل تحقیقی محکم و دقیق نخواهد بود. روش تحقیق با فرضیه های تحقیق مشخص میشوند.

 

پس از بررسی مثال ( بزهکاری ) ملاحظه میکنیم

مدل تحلیلی از مفاهیم و فرضیه های که میانشان ارتباط تنگاتنگی برقرار است ساخته شده است و اگر این کار صورت نگیرد تحقیق در جهات مختلف پراکنده میشود و محقق نمی تواند بکارش سامان بدهد. این مدل تحلیلی از تعداد کمی مفاهیم اساسی و فرضیه تشکیل شده است در بیشتر موارد تنها یک فرضیه اصلی به مجموعه تحقیق ساخت می دهد.

 

اهمیت فرضیه ها

سازمان دادن تحقیق در محور فرضیه ها بهترین وسیله هدایت و پایدار آن است اگر تحقیق در محور و مسیر فرضیه شکل یابد دنباله کار عبارت است از آزمون فرضیه ها در مقابله با داده های مشاهده شده – و محقق از میان انبوه داده ها داده های مناسب را انتخاب می نماید. فرضیه ها هم معیار انتخاب و گزینش داده هستند و هم با این داده مقایسه میشوند. تحقیق تجربی تنها تحلیل واقعی بر مبنای مدل تحلیلی نیست بلکه وسیله برای تصحیح و تعدیل این مدل است.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۰.۷ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایلppt می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار PowerPoint استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا