دانلود رایگان پاورپوینت حسابداری سه طرفه

دانلود رایگان پاورپوینت حسابداری سه طرفه

درس بررسی موارد خاص در حسابداری

 

در پست قبلی برای شما آموزش اکسل در حسابداری را به صورت کامل اراده کردیم که میتوانید از آن استفاده کنید. و در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران برای شما پاورپوینت حسابداری سه طرفه که مربوط به درس بررسی موارد خاص در حسابداری می باشد را قرار دادیم. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان این فایل در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

سرگذشت پرفسور یوجی ایجیری

—یوجی ایجیری(Yuji Ijiri) در بیست و چهارم فوریه ۱۹۳۵در شهر کوبه ژاپن زاده شد. از سنین کودکی به ریاضی علا‌قه‌مند بود و در شش سالگی در چرتکه متبحر شد و زمانی که سال دهم دبیرستان بود پدرش که صاحب یک قنادی بود از او خواست که حسابداری قنادی او را انجام دهد. یوجی ایجیری از این کار لذت می‌برد و به همین علت تصمیم گرفت که حسابدار رسمی شود. در سال ۱۹۵۲ مدت کوتاهی قبل از فارغ‌التحصیل شدن از دبیرستان اقتصاد نارا امتحانی را گذراند که او را قادر ساخت بدون داشتن تحصیلا‌ت دانشگاهی حسابدار رسمی شود. در تداوم تحصیلا‌ت شبانه، در سال ۱۹۵۶ در مدرسه عالی۱ داشیشا در کیوتو امتحان حسابدار رسمی را گذراند و طی گذراندن دوره عملی سه ساله، وارد دانشگاه ریت‌سومیکان در کیوتو شد و در سال ۱۹۵۶ لیسانس حقوق را دریافت کرد….

 

دفترداری سه طرفه و تکانه سود

 در رویکرد تصمیم گیری تأکید بر محتوای صورتهای مالی است و در آن دو گروه تصمیم گیرنده و حسابدار مطرح هستند، در رویکرد حسابخواهی سه گروهحسابخواه، حسابده وحسابدار شناسایی می شوند.حسابده برای فعالیتهایش در مقابل حسابخواه پاسخگو است. روابط بین این دو از طریق قانون، تفاهم نامه، تعهدات اخلاقی و مانند اینها تعیین می شود.

 

اجرای دفتر داری سه طرف :

اجرای دفتر داری سه طرفه موقت آسانتر از دفترداری سه طرفه دیفرانسیلی می باشد.زیرا مفهوم و اندازه گیری بودجه در عملبه شکل گسترده پذیرفته شده است.پس شاید قدم اول در اجرای آن ایجاد یک شکل استاندارد شده از صورتهای مالی یکپارچه باشد که سه بعد بودجه دارایی و سرمایه را منعکس سازد و ثبتهای روزنامه با بعد بودجه همراه باشد.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۰.۱ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایلppt می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار PowerPoint استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا