دانلود رایگان پاورپوینت شواهدی تاریخی از بازار خدمات حسابرسی

دانلود رایگان پاورپوینت شواهدی تاریخی از بازار خدمات حسابرسی

دانلود رایگان پاورپوینت شواهدی تاریخی از بازار خدمات حسابرسی

پاورپوینت فصل دوم حسابرسی پیشرفته

 

در پست قبلی برای شما پاورپیونت شکاف دیریش را قرار دادیم و در این پست از سایت پاورپوینت شواهدی تاریخی از بازار خدمات حسابرسی را برای شما قرار دادم . این فایل را مازیارکرتولی نژاد،حمیدقلی پور، محمدرضامحمدی این فایل در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین  برای درس حسابرسی پیشرفته ارایه شده است. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان فایل پاورپوینت در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

شواهدی تاریخی ازبازارخدمات حسابرسی

هدف ازاین مبحث ارائه مواردی ازبازارخدمات حسابرسی است که دربرخی موارد تحت تاثیر قوانین ومقررات ودر مواردی دیگر تحت تاثیر عواملی به غیرازقوانین ومقررات است. دریک اقتصاد مبتنی بربازارآزاد عوامل مهمی درعرضه وتقاضا موثرند که مهمترین آنها قیمت می باشد که مشخص میکند که(چه کالا وخدماتی تولید شود- کالا وخدمات مزبورچگونه تولیدشود- کالاوخدمات تولیدی چگونه عرضه شود). براساس اقتصادبازارآزاددرصورتی که برای یک کالایی تقاضایی وجودداشته باشدکالای موردنظرتولید وعرضه می شود ودربازار براساس رابطه عرضه وتقاضا به قیمت تعادلی رسیده وهرگونه عرضه وتقاضای مازاد از بین خواهد رفت،وبدین- وسیله ازمنابع محدود استفاده کارا بعمل می آید.

 

دوره پیش از تشکیل کمیسیون اوراق بهاداروبورس:

شواهد مربوط به این دوران گویای این است که تاپیش از تدوین وتصویب قوانین ومقررات نظارتی مربوط به اوراق بهادار وبورس آمریکا (سالهای ۱۹۳۴- ۱۹۳۳ )درسال ۱۹۲۶میلادی ،صورتهای مالی بیش از ۸۲درصد واحدهای پذیرفته شده دربورس سهام نیویورک ،توسط اعضای انجمن حسابداران آمریکا موردرسیدگی و اظهار نظرقرارگرفته بود.به همین ترتیب پیش ازگفت وشنودهای علنی درباب تصویب همین قوانین ،بیش از۹۴- درصد واحدهای پذیرفته شده دربورس نیویورک ازخدمات حسابرسی استفاده می کردند.

 

دوره پیش از پیدایش کشورآمریکا

چنانچه دامنه بررسی شواهد مربوط به وجود بازار خدمات حسابرسی ازمرزهای آمریکا فراتررود،میتوان با نوعی نگرش تاریخی وجهانی نسبت به این بازار وماهیت آن ،پیشینه ارائه خدمات حسابرسی را به ۵۰۰تا۳۰۰ سال قبل ازمیلاد مسیح درکلان شهرآتن دریونان باستان ردیابی کرد.دردوره قبل از میلاد ،درآمدها وهزینه های هریک ازکلان شهرهای یونان ازسوی ۳هیئت مرکب ازحسابداران معتبر ارزیابی وتائید می شد.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۰.۷ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایلppt می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار PowerPoint استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا