دانلود رایگان پاورپوینت صورتهای مالی تلفیقی

دانلود رایگان پاورپوینت صورتهای مالی تلفیقی

دانلود رایگان پاورپوینت صورتهای مالی تلفیقی

پاورپوینت فصل۲۲ تئوری حسابداری هندریکسن

 

در پست قبلی در سایت آی آر حسابداران برای شما پاورپوینت افشای اطلاعات مالی را قرار دادیم که میتوانید آن را رایگان دریافت کنید و در این پست از سایت دانشجویان حسابداری ایران برای شما پاورپوینت صورتهای مالی تلفیقی را قرار دادیم . این فایل توسط مصطفی محمودی میمند تهیه و تنظیم شده است. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود این فایل حسابداری در ادامه مطلب با ما همراه باشید

 

صورتهای مالی تلفیقی

زمانی که شرکت مالک بیشتر سهام یک یا چند شعبه مربوطه باشد و بر آن کنترل اعمال کند، از طریق ترکیب داده های مالی و ارائه صورت های مالی تلفیقی برای کل شرکت می تواند اطلاعات مفیدی ارائه کند. تعریف کنترل طبق استاندارد: عبارت است از توانایی راهبری سیاستهای مالی و عملیاتی یک واحد تجاری به منظور کسب منافع اقتصادی از فعالیت های آن.

 

žروش های تلفیق:

در بسیاری از موارد چند واحد فرعی در یک واحد تجاری اصلی (شرکت مادر) ترکیب می شوند، و از دیدگاه حسابداری این اقلام دارای پیچیدگی نمی باشند. ولی هنگام بحث درباره انواع مختلف ترکیب ها مسائل پیچیده ای مطرح می شوند. در یک سطح گسترده دو شرکت یا تعداد بیشتری از شرکت ها دارایی ها و بدهی های خود را ترکیب می کنند.

 

افشا اطلاعات درباره منابع تامین سرمایه

شاید متداولترین هدف در طبقه بندی بخش حقوق صاحبان سهام در ترازنامه این باشد که درباره منابع تامین سرمایه اطلاعاتی افشا شود. دو محدودیت که بر طبقه بندی منابع سرمایه به روش سنتی اعمال می شود نخست: در بیشتر موارد سرمایه تامین شده بوسیله سهامداران عمده به صورت سهام و صرف سهام واحد تجاری اصلی ارائه می شود. ولی سرمایه ای که بوسیله سهامداران جز یا اقلیت تامین شده است در بخش بدهی ها یا به صورت یک قلم جداگانه بین بدهی ها و حقوق صاحبان سهام گزارش می شود.

 

نتیجه گیری پاورپوینت صورتهای مالی تلفیقی

در طبقه بندی سنتی حقوق صاحبان سهام در ترازنامه تلفیقی هدف این است که مورد تقسیم سود و یا پرداخت از محل سرمایه اطلاعاتی ارائه شود، ولی رابطه متقابل بین گروه های مختلف باعث می شود که میزان مفید بودن اطلاعات ناشی از این نوع طبقه بندی محدود شود. افشای اطلاعات در مورد سرمایه قانونی بسیار مشکل تر است. وجود چنین وضعی بیانگر این است ؛ به استثنای زمانی که به نظر می رسد تجدید سازمان یا انحلال آن قطعی است، در بقیه موارد طبقه بندی اقلام بر مبنای منبع تامین سرمایه می تواند با ساختارهای سنتی حسابداری سازگار باشد.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۲ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایلppt می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار PowerPoint استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا