دانلود پاورپوینت هزینه یابی کیفیت (coq)

دانلود پاورپوینت هزینه یابی کیفیت (coq)

ارائه دهندگان: رویا اکبری  مونا آبکار

 

در پست های قبلی در سایت آی آر حسابداران بیش از صدها فایل پاورپوینت رایگان قرار دادیم که میتوانید از طریق بخش پاورپوینت حسابداری در سایت آنها را بررسی و دانلود کنید و در این پست از سایت برای شما پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای کیفیت را قرار دادیم.مهم ترین هدف هر سیستم هزینه یابی کیفیت فراهم کردن زمینۀ بهبود کیفیت مداوم است که منجر به کاهش هزینه های عملیاتی می شود.برای مشاهده توضیحات ودانلود پاورپوینت هزینه یابی کیفیت به ادامه مطلب بروید .

 

کاهش هزینه های کیفیت

کاهش هزینه های کیفیت زمانی امکان پذیر است که این هزینه ها کاملا تعریف- شناسایی واندازه گیری شوند تا بتوان تصمیمات منطقی و مصممی گرفته شود و مدل و شیوه مورد استفاده مدیران جهت تعریف- اندازه گیری و گزارش هزینه های کیفیت بسیار اهمیت دارد تا اطمینان دهد هزینه های کیفیت به درستی شناسایی- طبقه بندی و گزارش شده اند.

 

مقدار بهینه هزینه های کیفیت

برای هزینه های کیفیت در شرکت ها مقدار بهینه ای تعریف نشده است اما میتوان برای صنایع مختلف با توجه به پیچیدگی محصول شاخص هایی در نظر گرفت. اهم شاخص ها: ۱- هرچه محصول ساده تر باشد مجموع هزینه کیفیت آن کمتر است و بالعکس. ۲- معمولا در تمام صنایع بیشترین سهم از هزینه های کیفیت را هزینه های شکست(داخلی و خارجی) تشکیل میدهند. ۳- و کمترین سهم را هزینه های پیشگیرانه دارا هستند.

 

مسئولیت در هزینه یابی کیفیت (coq)

مسئولیت گردآوری داده های کیفیت باید به کارکنانی واگذار شود که در فرآیندهای تولید مشارکت دارند.مسئولیت گردآوری داده های کیفیت، باید در تمام سطوح خطوط تولید و مونتاژ محصولات و در نهایت در سراسر چرخۀ زنجیرۀ ارزش بنگاه اقتصادی وجود داشته باشد.هدف شناسایی، اندازه گیری و گزارش همۀ هزینه های کیفیت در چارچوب مدل «پیشگیری- ارزیابی- شکست» است به گونه ای که تصمیم گیری های لازم آسان شود. 

 

توجه: کاربران گرامی لطفا ادرس سایت ما را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۲.۵ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایلppt می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار PowerPoint استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا