دانلود رایگان پاورپوینت بنچ مارکینگ

دانلود رایگان پاورپوینت بنچ مارکینگ

دانلود رایگان پاورپوینت بنچ مارکینگ

ارائه توسط : لیلا طباطبایی

 

در پست قبلی برای شما پاورپوینت هزینه یابی معکوس  را قرار دادیم که میتوانید آن را به صورت رایگان از سایت دانلود کنید. همچنین در بخش پاورپوینت حسابداری میتوانید تمامی پاورپوینت های موجود در سایت را بررسی و دانلود کنید و در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری برای شما پاورپوینت بنچ مارکینگ که توسط لیلا طباطبایی تهیه شده است را قرار دادیم.

 

الگوبرداری (Benchmarking) چیست؟

در جهان امروز و در شرایط رقابتی بازار، کیفیت محصول و بهره‌وری به عنوان دو عامل اساسی و مهم در حفظ و بقای موسسات حرف اول را زده و آنهایی که از بهره‏وری و کیفیت بالاتری برخوردار هستند در بازار حضور داشته و ماندگار خواهند ماند. ازاین‌رو اطلاع مداوم از وضعیت بازار و کیفیت و کمیت محصولات رقبا و همچنین سیستمها و روشهای انجام کار آنها برای هر موسسه و شرکت رقیب ضروری و اجتناب‌ناپذیر است تا ضمن اینکه از مزیتها و ویژگیهای برتر رقبا الگوبرداری می‏کنند، خود را به وضعیت بهتری نسبت به آنها برسانند.

 

مزایای Benchmark

ایجاد درک بهتر از جایگاه موجود، افزایش حساسیت نسبت به تغییر نیازهای مشتری، تشویق نوآوری و خلاقیت، گسترش اهداف استراتژیک و واقع بینانه، تثبیت برنامه های کاری واقع بینانه.جزئیات بیشتر در فایل مربوطه ارائه شده است.

 

ابعاد و مدل های الگوبرداری

کسب و کاری که می خواهد مورد مقایسه قرار گیرد حداقل باید موفق ترین کسب و کار در آن شاخه صنعت باشد. ضرورتی ندارد که مقایسه تنها به شرکت ها در صنعت مشابه محدود شود. شرکت ها برای رسیدن به اهداف خود،یعنی رضایت مشتری و افزایش کیفیت ضرورت دارد که که معیارسنجی را به شکل سیستماتیک انجام دهند. از طریق لینک زیر میتوانید فایل پاورپوینت را به صورت رایگان از سایت دانلود کنید

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۰.۲۵۰ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایلppt می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار PowerPoint استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا