پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری شرکت تولید کنسرو

پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری شرکت تولید کنسرو

پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری شرکت تولید کنسرو

تعداد صفحات ۴۰ صفحه
فرمت های پروژه DOCX
دسته بندی پروژه پروژه مالی حسابداری

 

در پست های قبل یک پروژه مالی تحت عنوان : پروژه مالی بررسی شرکت تولیدی کنسرو (سهامی خاص) قرار دادیم و در این پست یک پروژه مالی جدید با یک عنوان مشابه قرار دادیم . با این تفاووت که در این پروژه امار و ارقامی استفاده نشده و بررسی تماما به صورت تئوری بوده و هیچ یک از صورت های مالی شرکت مورد نظر قرار نگرفته است و فقط به صورت کوتاه و تئوری اصول و ثبت ها شرکت مورد بررسی قرار گرفته است. مطابق با یک بررسی کوچ در اینترنت احتمالا این شرکت در حال حاضر فعالیت نمیکند و میتوانید نام شرکت را به یک نام دلخواه مورد نظر خود تغیر بدهید . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید .

 

پروژه ها و پایان نامه های مرتبط با پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری شرکت تولید کنسرو شامل :

برای مشاهده و دانلود هرکدام از پروژه ها روی عنوان آن کلیک کنید . وبرای مشاهده تمام پروژه های حسابداری سایت روی لینک رو به رو کلیک کنید . ” لیست تمامی پروژه های موجود در سایت

 

مقدمه پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری شرکت تولید کنسرو

آدمی در اوایل پیدایش زندگی اجتماعی خود به طور تصادفی به حساب و چگونگی محاسبه پی برد تا بتواند چرخه زندگی خود را بچرخاند.اجتماعات اولیه زندگی ثابتی نداشتند و پیوسته در حال کوچ کردن بودن بنابراین زندگی آنها وابسته به وضعیت آب و هوا بود به همین خاطر آنها زمستان را در مناطق گرمسیر به سر می بردند و همیشه طوری محاسبه می کردند که زمستان را در سختی به سر نبرند.هرچه از عمر این زمین می گذرد آدمی در حال پیشرفت و تکامل است به طوری که در چند دهه اخیر انسان از وسایل متفاوتی برای محاسبه استفاده نموده است به طور مثال از چورتکه به کامپیوتر رسیده و برنامه های خود را از قبل تعیین می کنند. تا آینده ای آسان در پیشه رو داشته باشد.یک انسان متفکر و یا یک شرکت موفق شرکتی است که دارای برنامه ریزی درست باشد

 

تاریخچه شرکت کرج کنسرو( شوبران):

شرکت تولیدی شوبران تولیده کننده انواع ترشیجات و مرباجات از سال ۱۳۵۴ شروع به کار نمود و شرکت آن واقع در کرج- مهرشهر- بلوار ارم- خیابان طالقانی می باشد.

این شرکت دارای محصولات متنوعی می باشد از قبیل:

  • انواع شورها مانند: خیارشور، کلم، مخلوط و غیره.
  • انواع ترشیجات مانند: لیته، مخلوط، گل کلم، سیر و غیره.
  • انواع مرباجات مانند: هویج، بالنگ، سیب، به، آلبالو، پرتقال، توت فرنگی، سه میوه و غیره.
  • در کل این شرکت دارای ۲۴ نوع محصول می باشد.

قابل ذکر است که این شرکت مواد اولیه اش را از قبیل میوه جات سبزیجات و غیره را به طور مستقیم از دست کشاورزان خریداری می نماید.شرکت تولیدی کرج کنسرو تا سال ۷۷ به کار خود ادامه داد ولی در این سال به علت مشکلاتی که بین سهام داران آن و از طرف دیگر در مدیریت آن به وجود آمد کار این واحد تولیدی تا ۲ سال به تأخیر افتاد و بعد از دو سال با نام جدیدی به نام کرج کنسرو( شوبران) به فعالیت خود ادامه داد البته این بار با سهام داران و مدیریت جدید.

 

فعالیت شرکت مورد نظر :

شرکت کرج کنسرو( شوبران) محصولات تولید شده خود را به نقاط مختلفی توزیع می کند و علاوه بر کلیه نقاط داخل کشور این شرکت تولیدات خود را به خیلی از کشورهای دیگر صادر می کند درست است که تولیدات آن به میزانی نمی رسد که بتواند سفارشات داخلی خود را تأمین نماید ولی به علت سود زیادی که در صادرات به کشورهای عربی از جمله عربستان، عراق، پاکستان، ارمنستان و افغانستان دارد بیشتر مایل به صادرات است تا ورود محصولاتش به بازارهای داخلی.یک موضوع دیگر که در فعالیت این شرکت وجود دارد این است که شرکت اغلب محصولات خود را به صورت عمده و بدون لیبل شرکت خود به شرکتهای دیگر می فروشد و آن شرکتها با لیبلهای منحصر به خود تولیدات این شرکت را به بازار منتقل می کنند به همین دلیل است که این شرکت نتوانسته آن طور که باید نامش را در بازار داخلی مطرح کند. شرکت کرج کنسرو( شوبران) اغلب کارهای خود را به صورت سنتی و دستی انجام می دهد و از دستگاههای پیشرفته در این شرکت خبری نیست.مطابق با بررسی ها احتمالا این شرکت در حال حاضر فعالیت نمیکند.

 

روند تولیدی محصول در پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری شرکت تولید کنسرو:

همانطور که گفته شد شرکت دارای محصولات متفاوتی می باشد بنابراین خط تولید این شرکت نیز متفاوت است مواد اولیه وارد خط تولید می شود و آن دسته از مواد که نیاز به شستشو و پاک کردن دارند از قبیل میوه جات و سبزیجات وارد خط شستشو می شوند و بعد از شستشو به مرحله ریزکردن می روند و بعد از ریزشدن مواد به مرحله پخت می رسد و بعد از پخت با مواد افزودنی دیگراز قبیل سرکه، نمک، شکر و اسیدهای خوراکی متفاوت وارد مرحله بسته بندی می شوند.

 

کنترل بعد از انجام عملیات تولیدی(feedback- control)

این نوع کنترل خروجیها(out put) را کنترل می کند تا مطابق با استاندارد تعیین شده باشد این کار توسط آزمایشات کنترل کیفی که بر روی محصول تولید شده صورت می گیرد انجام می شود و بعد از تأیید بسته بندی می شود.در مرحله بسته بندی مواد تولید شده در بسته بندیهای متفاوت بسته به نوع تولید که اعم از ترشیجات، مرباجات یا شورجات است در بسته مطابق با خود که اعم از شیشه، قوطی،( قوطی حلبی) یا قوطی پلاستیکی می باشد بسته بندی می شود.

 

بازاریابی و فروش در پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری شرکت تولید کنسرو:

در این قسمت که آخرین قسمت روند شرکت می باشد بار اصلی بر دوش مدیرفروش می باشد. این که چه محصولی در چه بازاریی و با چه قیمتی فروخته شود با پیشنهاد مدیرفروش صورت می پذیرد مدیر فروش می تواند با ابزارهای متفاوت از قبیل تبلیغات و غیره و بازاریابی نماید. تعیین بازار فروش بسته به قیمت و همچنین تقاضای آن محصول دارد همانطور که می دانیم هر چه تقاضا برای محصول در بازاریابی افزایش یابد قیمت آن محصول نیز افزایش می یابد بنابراین یک مدیرفروش موفق مدیری است که بتواند بازار را تشنه محصولات شرکت خود نماید تا به این طریق تقاضا افزوده شود و در نتیجه میزان فروش و سودآوری شرکت نیز افزایش یابد.

 

مشاهده فهرست کامل این پروژه مالی حسابداری (کلیک کنید )

این پروژه ۱۰۰ درصد کامل و آماده ارایه می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا