دانلود پروژه بررسی کنترل های داخلی در سیستم حسابداری دولتی
پروژه کنترل های داخلی در سیستم حسابداری دولتی
پایان نامه کارشناسی حسابداری – پایان نامه کاردانی حسابداری – پروژه مالی حسابداری
تعداد صفحات | 45 صفحه |
فرمت های پروژه | DOCX |
دسته بندی | پروژه های حسابداری |
- 1-پروژه مالی حسابداری اصول ، روش ها و مراحل بودجه 2-پروژه مالی حسابداری با موضوع بودجه شهرداری
- 3-پروژه مالی حسابداری اثرات بودجه بر رشد اقتصادی 4-پروژه مالی با موضوع حسابداری دولتی موانع و راهکارها
- 5-پروژه مالی خصوصی سازی صنعت بیمه 6-پروژه مالی اهداف و چرایی توسعه اقتصادی
- 7-پایان نامه سیستم حسابداری دولتی و بودجه ریزی در ایران
برای مشاهده و دانلود هر یک از پروژه ها روی عنوان آن کلیک کنید. برای مشاهده تمامی پروژه های مالی حسابداری موجود در سایت روی لینک رو به رو کلیک کنید . ” مشاهده لیست تمامی موضوعات پروژه های مالی سایت “
مقدمه پروژه کنترل های داخلی در سیستم حسابداری دولتی :
برنامه ریزی خوب به مدیران کمک می کند تا به اهداف برسند ، فرصت ها را تشخیص دهند و تأثیرات منفی رویدادهای اجتناب پذیر را به حداقل برسانند . موفقیت یک سازمان نتیجه برنامه ریزی دقیق و اجرای نکته سنجانه هست . در مقابل عدم موفقیت در برنامه ریزی اغلب به دور شدن از اهداف و مشکلات مالی منجرمی شود. در تدوین برنامه ها ضرورت ایجاد و استقرار کنترلهای داخلی و مکانیزمی جهت هدایت و کنترل الزامی میباشد. اهمیت کنترلهای داخلی به عنوان یکی از ابزارهای بسیار مهم در فرآیند حسابداری از ابتدا تا انتهای کار براهل فن پوشیده نیست، بخصوص که یکی از عمده وظایف ذیحسابان و کارکنان ذیحسابی و امور مالی دستگاههای اجرائی نظارت مالی است و این نظارت به ساز وکارهایی نیاز دارد که از اجرای صحیح و درست قوانین و مقررات مالی و دستورالعملهای مربوطه در دستگاههای اجرائی اطمینان حاصل نماید و ازسوء استفاده، اختلاس…
تعریف کنترل های داخلی:
کنترلهای داخلی شامل سیاست ها و روشهایی است که برای تامین اطمینان نسبی از دستیابی به هدف های سازمانی به وجود می آید. منظور از اطمینان نسبی یعنی این که هیچ کنترل داخلی ایده آل نیست و مخارج آن نباید بیشتر از منافع مورد انتظار باشد. این منافع شامل توانایی ساختار کنترل داخلی برای تامین اهداف زیراست…
روش بهینه کنترلهای داخلی در دستگاههای اجرائی:
روشهای کنترل داخلی دستگاه های اجرایی حسب مورد، طبق قوانین و مقررات موضوعه مقرر می شوند از این رو مسئولین دستگاههای اجرایی در فعالیت های مالی و اداری مکلف به رعایت آنها می باشند. در این طبقه اصلح است قوانین و مقررات به صورت دستورالعمل نحوه انجام هر یک از فعالیت ها تهیه و تنظیم و در اختیار هر یک از کارکنان قرار گیرد تا آنها بر اساس الگوی مدون وظایف محوله را به نحو دقیق و صحیح انجام دهند.
توجه کنید: این پروژه در دو فصل تهیه و تنظیم شده است و با فونت بی نازنین تنظیم شده است . برای مشاهده جزئیات کامل پروژه قبل از تهیه فایل فهرست را ببینید.